Hvor er andre computere - der eller skulle~
Fra : Vivi Pedersen

Dato : 26-01-02 16:25

Jeg kan ikke finde "Andre computere".

Jeg er bange for at jeg/min søn har fået slettet ved en fejltagelse.

Kan jeg få det frem igen ?

På forhånd tak.

Som det måske fremgår af ovenstående er jeg ikke nogen "ørn", så jeg vil
være meget glad, hvis der er en der kan hjælpe.

På forhånd tak.

Mvh
Vip

Fra : Dopedog KDC

Dato : 26-01-02 16:36

Hej Vivi

Du kan ihvertfald få det frem igen ved at geninstallere dit netværkskort..
ved ikke om der er en nemmere mulighed, men det hjælper ihvertfald

-Ronnie

--

Life was great at the age of five,
that was then, this is now...

Fra : Peter Loumann

Dato : 26-01-02 16:39

Sat, 26 Jan 2002 16:25:23 +0100, "Vivi Pedersen" <vivi@post3.tele.dk>
wrote:

>Jeg kan ikke finde "Andre computere".

Vil du afsløre din Windows-version?

pelo

Fra : Peter Jensen

Dato : 26-01-02 21:29

> Jeg kan ikke finde "Andre computere".
>
> Jeg er bange for at jeg/min søn har fået slettet ved en fejltagelse.
>
> Kan jeg få det frem igen ?

Ja.

Hvis du kører Win9x (evt. også de andre, har ikke prøvet), så kan du hos Microsoft hente et gratis lille program der hedder TweakUI. Programmet må være et af de mest nyttige M$ har lavet, da man kan stille alle mulige finurlige detaljer angående windows i det. Der er i programmet et faneblad hvor man kan vælge hvilke desktopelementer man ønsker at få vist. Så skulle den være der...

--
PeKaJe