et problem med VCACHE (windows berømte blå~
Fra : Rafter

Dato : 26-01-02 14:39

Hej, aner i noget om en FILE: VCACHE fejl?

Jeg har netop formateret for at slipe for den fejl, men nej....

Den kommer indimellem, f.eks hvis jeg kører Visualization fuld skærm i
Winamp,

Den er ret irriterende for den tvinger mig til en reboot!!

mit system er:
celeron 700@1050 mhz
Geforce 2 mmx 400 64 MB SD-RAM
192 MB RAM
Windows ME

Jeg kører 1152 x 864 i opløsning, men det burde ikke være der
problemet ligger da jeg osse har prøvet andre opløsninger.

mvh Uffe

Fra : Madsen

Dato : 26-01-02 14:49

Rafter skrev:

> Hej, aner i noget om en FILE: VCACHE fejl?

Måske du kan bruge denne side til noget:
<http://www.winhelp.dk/95v3.htm>

Kunne du ikke også lokkes til at opsætte din newsreader til at
bruge et andet tegnsæt end charset=utf-8 hvor iso-8859-1 ville være
at foretrække.

Hvis du ikke ved hvordan du skal rette det i Forte Agent, så prøv i
gruppen: <news:dk.edb.internet.software.mail+news>

Madsen.

Fra : Rafter

Dato : 26-01-02 18:11

> [...]
>
>Kunne du ikke også lokkes til at opsætte din newsreader til at
>bruge et andet tegnsæt end charset=utf-8 hvor iso-8859-1 ville være

Tak for det, jeg fandt hjælp i newsgruppen du skrev. Det skulle være
rettet nu!
ÆØÅæøå, som i Æble, Øl og dÅse

tak
mvh Uffe

Fra : Madsen

Dato : 26-01-02 18:29

Rafter skrev:

> Tak for det, jeg fandt hjælp i newsgruppen du skrev. Det
> skulle være rettet nu!
> ÆØÅæøå, som i Æble, Øl og dÅse

Jeps, nu er det helt perfekt :)

Fra din header:

Madsen.

Fra : Henning

Dato : 26-01-02 17:42

> [...]
>Winamp,
>
>Den er ret irriterende for den tvinger mig til en reboot!!

Prøv at lade være med at overclocke en periode

Henning
hsb@FJERNESimage.dk

Fra : Rafter

Dato : 26-01-02 18:09

>Prøv at lade være med at overclocke en periode
>
>Henning
>hsb@FJERNESimage.dk

Ja, det kunne jeg osse prøve. Det forslag har jeg osse fået fra en
anden.
Jeg har osse prøvet det link som Madsen gav mig, og der har jeg
forhøjet CACHEN som windåse får til rådighed, i RAM.

Det har umiddelbart hjulpet, men jeg fik den tvungen til at lave fejl
alligevel, ved at køre WinAmp og bruge det der visualization plug in,
FULL screen. Hvis jeg startede og stoppede det med en 5 sek.
mellumrum, en del gange(tror det blev omkring 5), så gik den NED.

Nu har jeg sat CACHEN yderligere op og så må jeg se om jeg får nogle
uprovokerede fejl i fremtiden.

Jeg takker for jeres forslag og hjælp, indtil videre
Uffe