|
| Samsung 900SL+ bytning eller rep? Fra : Jesper Noer |
Dato : 25-01-02 14:55 |
|
Hej!
Jeg har netop talt med firmaet, som skal bytte min defekte Samsung 900SL+
(den klassiske bue-fejl).
Da det er mere en 14 dage siden jeg fik den, har jeg 2 muligheder:
1: Reperation
Den henter min skærm, reparerer den og returnerer den til mig (inden for 6
arbejdsdage). Jeg får ingen erstatningsskærm under reperatioenen.
2: Ombytning
De bytter min skærm ud med en tilsvarende, som kan være op til 6 måneder
ældre, end min nuværende.
Er der nogen der har gode/dårlige erfaringer med en af ovenstående, og
derfor kan anbefake en løsning?
Mvh. Jesper Noer
| |
Jannik Mariager (25-01-2002)
| Kommentar Fra : Jannik Mariager |
Dato : 25-01-02 18:59 |
|
Min var ca. en måned gammel og jeg fik pengene tilbage, jeg købte min hos
multimediaworld.
Jeg havde 2 defekte 900SL+
Jannik
"Jesper Noer" <jord@NOSPAMtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:3c516410$0$14416$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej!
>
> Jeg har netop talt med firmaet, som skal bytte min defekte Samsung 900SL+
> (den klassiske bue-fejl).
> Da det er mere en 14 dage siden jeg fik den, har jeg 2 muligheder:
>
> 1: Reperation
> Den henter min skærm, reparerer den og returnerer den til mig (inden for 6
> arbejdsdage). Jeg får ingen erstatningsskærm under reperatioenen.
>
> 2: Ombytning
> De bytter min skærm ud med en tilsvarende, som kan være op til 6 måneder
> ældre, end min nuværende.
>
> Er der nogen der har gode/dårlige erfaringer med en af ovenstående, og
> derfor kan anbefake en løsning?
>
> Mvh. Jesper Noer
>
>
| |
Bjarke Hansen (25-01-2002)
| Kommentar Fra : Bjarke Hansen |
Dato : 25-01-02 20:56 |
|
"Jannik Mariager" <jannikm@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:w1h48.4949$Eu2.606012@news010.worldonline.dk...
> Min var ca. en måned gammel og jeg fik pengene tilbage, jeg købte min hos
> multimediaworld.
> Jeg havde 2 defekte 900SL+
Hmm,,
Jeg har stadig min,,,, Men jeg sendte da også min ombytnings sedl ind... Men
den kom tilbage, uden at blive afleveret.... Firmaet havde flyttet
åbenbart...
Siden har jeg ikke gjort noget.... jeg har haft skærmen i ca. 1,5 år... Der
er jo 4 års ombytningsret... Men kan jeg mon stadig gøre noget?
| |
Rasmus Waehrens (27-01-2002)
| Kommentar Fra : Rasmus Waehrens |
Dato : 27-01-02 18:00 |
|
Jesper Noer wrote:
[KLIP - reparation eller ombytning?]
>Er der nogen der har gode/dårlige erfaringer med en af ovenstående, og
>derfor kan anbefake en løsning?
Med den nye forbrugerlov kan du stille krav om at få byttet skærmen
med en ny. Selvfølgelig forudsat, at du har købt den her i 2002.
Se evt. http://www.fs.dk/sphj/12_kobelov.htm#to
--
Rasmus Waehrens
| |
|
|