underlig fejl ved database kald.
Fra : Thomas Nielsen

Dato : 25-01-02 14:34

Hej

jeg har lavet en dsn-less forbindelse til en sql server 2000, den henter
fint de første 2 query jeg fyre af sted men ved den tredje kommer følgende
fejl

Run-time-error '-2147467259 (80004005)':

[Microsoft][ODBC SQL Server Driver][Named Pipes]ConnectionWrite
(WriteFile())

Programmet virker fint på min win2000 computer som det er udviklet på samt
på 2 andre win2000 computere jeg har teste det på, men på lige præcis en
WinMe og en Win2000, selvfølgelig de 2 computere som programmet skal bruges
på virker det ikke og returnerer overstående fejl.

Hjælp hvad gør jeg?

/Thomas