dropdown form med knap til åbning af nyt v~
Fra : guy pucill

Dato : 25-01-02 12:57

Jeg har lavet oprindelig en form med en dropdown box, der når man
vælger et punkt åbner et nyt vindu. Problemet var bare at hvis
jeg så lukker dette nye vindu og så går tilbage til det
oprindelig vindu med formen i, så kan jeg ikke udføre samme
"OnChange" ting igen. Da den oprindelige valgte punkt jo stadig
er valgt.

Jeg har derfor prøvet med en submit knap og erstatet onChange med
action.

Det virker ikke.

<form>
<SELECT
action="window.open(this.options[this.selectedIndex].value,'_blan
k')" method="get">

<option value=http://www.yahoo.com>yahoo
<option value=http://www.microsoft.com>microsoft

</select>

<input type="Submit" value="Gå til det der er valgt i drop
downboxen">

</form>

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jakob Andersen

Dato : 25-01-02 14:22

"guy pucill" <guy@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
> oprindelig vindu med formen i, så kan jeg ikke udføre samme
> "OnChange" ting igen. Da den oprindelige valgte punkt jo stadig

Prøv at bruge både OnChange og en onclick med samme kode.

--
Jakob Andersen
Er du god til ASP og mangler du et job?