Problem med at afsende mail ..
Fra : Jesper K.A.

Dato : 25-01-02 01:17

Jeg har Outlook Express (6) og Outlook ( 2002 ) på min maskine med de samme
2 mail konti sat op i begge programmer .. jeg kan uden problemer hente fra
begge konti med begge programmer .. men .. jeg kan kun sende med Outlook
Express og ikke med Outlook .. det gælder begge mail konti.

Jeg har forsøgt mig med både vip.cybercity.dk og post.cybercity.dk som
server for udgående post.

Endvidere kan jeg sige at problemet med Outlook først er kommet efter en
fuldstændig reinstallation af hele styresystemet og andre programmer her
forleden.

Jeg kører som sagtr med Outllok Express 6 og Outlook 2002 på WinXP via en CC
Adsl.

Skulle der være en fornuftig forklaring på det her ?

Regards

(P.S.: Efter opfordring postet i denne gruppe Fut til sat til
dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express .. hvilket sikkert også
er nogle imod men det er trods alt at foretrække at alle svar havner et sted
... ikke ? )