VURDERING AF SITE!!
Fra : Rune Jørgensen

Dato : 24-01-02 21:40

Hejsa jeg ville hører om der er nogen som ville gi mig en kommentar til mit
nye site, som
dog ikke er færdig udviklet...

http://www.datafunk.dk

Mvh
Rune
Datafunk.dk

Fra : Ulrik Kold

Dato : 24-01-02 22:24

Hej Rune,

mit forslag er at du henvender dig i dk.edb.internet.webdesign.ris+ros -
de skal nok kritisere dit site sønder og sammen :)

..kold

Fra : Ulrik Kold

Dato : 24-01-02 22:36

Men ud over det, synes jeg at det er et totalt lækkert site du har der
:) Godt arbejde! Det er bare en skam, at det er så tungt at loade...

..kold

Fra : goo

Dato : 28-01-02 18:34

Det ser helt godt, du har måske hentet lidt for meget inspiration fra
http://www.vulcan.com/index.asp
som http://www.2advanced.com/flashindex.htm
har lavet