Kan ikke kopiere fra Opera til terminal-vi~
Fra : Christian Andersen

Dato : 24-01-02 13:45

Hejsa.

Jeg har et noget underligt problem.

Jeg har lige installeret RH 7.2 og nu kan jeg ikke kopiere fra Opera 5.0
til et terminalvindue. Altså ved at markere teksten med musen og
derefter flytte fokus til det andet vindue og trykke på midterste taste.

Det virker i alle andre programmer og det virker endda FRA et
termninalvindue TIL Opera!? Er det ikke underligt?

Det irriterer mig lidt når jeg skal bruge URL's i newsindlæg. Jeg bliver
nødt til at kopiere fra Opera til gedit og fra gedit til
terminalvinduet. Dog kan jeg sagtens kopiere URL's direkte fra
terminalvinduet til Opera.

Nogen ideer? Jeg bruger Gnome og Opera 5.0 på en RedHat7.2.
Scroll-knappen virker fint ellers. Kan det have noget at gøre med at jeg
tar'ede /home/chran/ direkte over på min nye installation så nogle
uheldige indstillinger er kommet med over?

På forhånd tak!

--
"...in Spain!"

Fra : Enrique

Dato : 24-01-02 16:09

Yello

On Thu, 24 Jan 2002 13:45:22 +0100, Christian Andersen wrote:

> [...]
> tar'ede /home/chran/ direkte over på min nye installation så nogle
> uheldige indstillinger er kommet med over?

Virker "INS"? Altså "0" på det numeriske tastatur (Num lock skal være
slået til.)

--
Mvh. / Kind regards
Henrik Farre < enrique@obel.auc.dk -- http://Welcome.to/Webbench >

Fra : Christian Andersen

Dato : 24-01-02 17:49

Enrique wrote:

> Virker "INS"? Altså "0" på det numeriske tastatur (Num lock skal være
> slået til.)

Nej, det gør den ikke.

--
"...in Spain!"