ang ECS K7S5A
Fra : Boje

Dato : 24-01-02 11:13

Var lidt i syv sind ang køb af mobo. men satsede på at købe det
billige frem for et til en 5 til 800 kr mere, og lige så meget fordi
der var både til DDR ram og SD ram, Lydkortet virker, men netkortet
har jeg ikke fået til at virke i skrivende stund, men satser på at
følge det lidt bedre op senere...

Der er monteret en athlon 1800 xp, var jo lidt spændt på det har jo
læst nogle (skrækhistorier) her på nyhedsgruppen ang. at det ikke
virker for nogle men her da virkede med det samme, startede den op med
den samme windows, ikke noget med en ny instal.

Men alt i alt så ser der ikke ud til at være nogle problemer....

Foreløbik kun en cputemp på ca 50 gr.

Så det må siges at være et godt køb til billige penge....

mvh Boje

Fra : Peter Jespersen

Dato : 24-01-02 18:27

Boje wrote:

> [...]
> der var både til DDR ram og SD ram, Lydkortet virker, men netkortet
> har jeg ikke fået til at virke i skrivende stund, men satser på at

Referencedriverne hos SiS skulle virke udemærket.

--
Live long and prosper...

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 24-01-02 20:33

In article <3c4fdbcb.922028@news.stofanet.dk>, oz1its@mail1.stofanet.dk says...

> [...]
> virker for nogle men her da virkede med det samme, startede den op med
> den samme windows, ikke noget med en ny instal.

Ca. det samme, der skete for mig, da jeg skulle bygge en computer til mine
bedsteforældre. Alt virkede fra første færd, ingen problemer. Man skal huske at
man primært finder de negative historier på usenet.
Jeg vil opfordre folk til at dele deres gode historier i grupperne også. Dem
skal der jo også gerne være plads til :)

> Så det må siges at være et godt køb til billige penge....

Enig.

--
/Søren

Husk, Google er din ven :)

Fra : Kim

Dato : 24-01-02 22:35

Hejsa,

Har netop installeret sådan et med en XP1800+ og et Creative GF3Ti500

Kører bare Win98SE derud af med driverne fra de medfølgende CDrom (Også
netkortet)

Men hvis jeg installerer Nvidia 23.11 Win9x driveren vil den ikke boote helt
op!!

Jeg smed en WinXP på sammen med 23.11 2000/XP driveren og det virker fint!

Kan se at der er et par updates til netkort og lyd hos SIS, men hvorfor
opgradere. Det virker jo som det er

Hilsen
Kim