Afstand imellem to tabeller.
Fra : Søren Blom

Dato : 24-01-02 03:51

http://blom.dk/filmkommentar.php har jeg to nogenlunde ens tabeller. Den
øverste er på 2 rækker og nederst ind til videre på 8 rækker.
Problemet er afstanden imellem de to tabeller forøges hver gang jeg tilføjer
en række nederst på nederste tabel, Hvordan undgår jeg dette eller hvad gør
jeg forkert?

Mit ønske er at øverste tabel bliver på siden hvor den er og nederst tabel
starter max 4 rækker/linier under.

På forhånd tak

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Peter Brodersen

Dato : 24-01-02 04:07

On Thu, 24 Jan 2002 03:50:38 +0100, "Søren Blom" <soren@blom.dk>
wrote:

>Problemet er afstanden imellem de to tabeller forøges hver gang jeg tilføjer
>en række nederst på nederste tabel, Hvordan undgår jeg dette eller hvad gør
>jeg forkert?

Du sætter en <br> mellem to Table Rows. Fra din kode:

<TR>
[..]
</TR>
<BR>
<TR>
[..]
</TR>
<BR>
<TR>
[..]
</TR>
<BR>
<TR>
[..]
</TR>
<BR>
etc.

<BR> giver ingen mening dér i koden, og browseren vil så bare hælde
<BR> ind før tabellens start. Så fjern den del af koden i din løkke,
der printer "<BR>".

--
- Peter Brodersen

Fra : Søren Blom

Dato : 24-01-02 06:12

"Peter Brodersen" <professionel@nerd.dk> skrev
> <BR> giver ingen mening dér i koden, og browseren vil så bare hælde
> <BR> ind før tabellens start. Så fjern den del af koden i din løkke,
> [...]

Tak for hjælpen, nu kommer det til at se ud som jeg vil have det, ikke så
dårligt

--
Søren Blom
soren@blom.dk