Analsex
Fra : Nanna Moeller

Dato : 24-01-02 01:42

Hej

Jeg er den ene del af et ungt par der gerne vil dyrke analsex.

Men vi ved faktisk ikke rigtig hvordan vi skal starte - hvis i forstår!

Er der nogen der har nogle gode tips?

Fra : Tomas O.

Dato : 24-01-02 01:48

Nanna Moeller skrev:

hej Nanna

> Jeg er den ene del af et ungt par der gerne vil dyrke
> analsex.

I vil begge det her?

> Men vi ved faktisk ikke rigtig hvordan vi skal starte - hvis
> i forstår!

Vi forstår da

> Er der nogen der har nogle gode tips?

faktisk er det sådan at der på www.mandezonen.dk er en kanon smuk
poetisk og sober beskrivelse af hvordan man gør.

http://www.mandezonen.dk/test/article.php4?sid=22

Håber det besvarer jeres spørgsmål

Hilsen
Tomas O.

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 24-01-02 06:00

On Thu, 24 Jan 2002 01:41:30 +0100, "Nanna Moeller"
<nanna_niemeyer_moeller@hotmail.com> wrote:

>Hej
>
>Jeg er den ene del af et ungt par der gerne vil dyrke analsex.
>
>Men vi ved faktisk ikke rigtig hvordan vi skal starte - hvis i forstår!

jeg ku svæge på at det er J mark fræs :)?

>Er der nogen der har nogle gode tips?

gelænde med glide creme da for stor råhed kan efter signe påføre den
modtagen part usigelig smerter.

regards

Bo

Fra : Mirian

Dato : 24-01-02 13:03

"Chokmah Dog Fever" <chokmah@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> <nanna_niemeyer_moeller@hotmail.com> wrote:
> gelænde med glide creme da for stor råhed kan efter signe påføre den

Jeps uden glidecreme gør det fandme ondt synes jeg som den modtagende part,
men ifølge den givende part, så er det lige så smertefuldt at være den
givende.... noget med at det føltes at strengen blev revet over mumlede
han!!!!!
MVH Mirian

Fra : Brian Olsen

Dato : 24-01-02 13:21

"Mirian" <Mirian@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> men ifølge den givende part, så er det lige så smertefuldt at være den
> givende.... noget med at det føltes at strengen blev revet over mumlede

jep, de der historier hvor man bare jager den ind og kører løs holder vist
ikk!

hvilket glidemiddel er nu lige det bedste til den slags og hvor finder man
det?

hygge

Fra : Mirian

Dato : 24-01-02 14:20

"Brian Olsen" <tojdyr@mail.dk> skrev i en meddelelse

> hvilket glidemiddel er nu lige det bedste til den slags og hvor finder man
> det?
>
> hygge

Vi bruger et helt almindelig glidemiddel, der hedder K-Y fra Johnson-Johnson
Medical TM
Det er uden farve og parfume da jeg er meget allergisk overfor disse ting.
Men jeg tror at alle glidecremer er lige gode, bare de smører
MVH Mirian

Fra : Tomas O.

Dato : 24-01-02 14:45

Mirian skrev:

SNIP

> Men jeg tror at alle glidecremer er lige gode, bare de smører
> MVH Mirian

Hvis man bruger gummi skal man undgå de syreholdige.

Hilsen
Tomas O.

Fra : Henning

Dato : 24-01-02 18:54

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse
> Mirian skrev:
>
> SNIP

> Hvis man bruger gummi skal man undgå de syreholdige.

og olieholdige, de opløser også gummi/dildoer etc.

MVH
Henning

Fra : Brian Olsen

Dato : 24-01-02 23:52

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> og olieholdige, de opløser også gummi/dildoer etc.

øhh, dvs, vaseline og dildoer ikk er godt??

så er det måske derfor vores "lyserøde" har en underlig overflade!?

Fra : Dan Andersen

Dato : 25-01-02 18:57

> øhh, dvs, vaseline og dildoer ikk er godt??
>
> så er det måske derfor vores "lyserøde" har en underlig overflade!?

Udover at det muligvis misfarver/ødelækker ens "lejetøj", synes jeg ikke at
vaseline er særlig god som glidecream, i forhold til de "rigtige"
glidecreme.

Mvh

Dan Andersen

Fra : Henrik Andersen

Dato : 04-02-02 23:19

K-Y fra Johnson & Johnson er den bedste jeg har prøvet....

Den dér de har på Steno-Apoteket holder bare ikke, husker ikke hvad den
hedder...

Det gik alt for trægt og smagte ad helvede til...

Henrik

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 24-01-02 15:44

> [...]
> ikk!
>
> hvilket glidemiddel er nu lige det bedste til den slags og hvor finder man

Se den artikel Tomas refererer til. Skribenten lovpriser et bestemt
produkt.

Mark
www.mandezonen.dk
- Når du er træt af Tidens Kvinder

Fra : Dan Andersen

Dato : 24-01-02 16:51

> hvilket glidemiddel er nu lige det bedste til den slags og hvor finder man
> det?

Vi bruger den fra Matas, ganske fin.

Mvh

Dan Andersen

Fra : Brian Olsen

Dato : 24-01-02 23:55

"Dan Andersen" <ikke@gyldig.dk> skrev i en meddelelse

> Vi bruger den fra Matas, ganske fin.

Matas siger du? hva hedder den helt præcis? de har jo mange stribede (C;

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 24-01-02 21:39

On Thu, 24 Jan 2002 13:02:57 +0100, "Mirian"
<Mirian@post.cybercity.dk> wrote:

>Jeps uden glidecreme gør det fandme ondt synes jeg som den modtagende part,

ja det ku jeg forestille mig :(

>men ifølge den givende part, så er det lige så smertefuldt at være den
>givende.... noget med at det føltes at strengen blev revet over mumlede
>han!!!!!

ja nu er min pik godt nok tæt på at være så lam så man næsten kan
stege æg på den - men ...i hans sted kan jeg kun sige der var jeg
standset inden det kom så vidt !

Mv
Bo

Fra : Mirian

Dato : 25-01-02 01:30

> ja nu er min pik godt nok tæt på at være så lam så man næsten kan
> stege æg på den - men ...i hans sted kan jeg kun sige der var jeg
> standset inden det kom så vidt !

Ja det ville vi også have gjort, men nogle gang sker der jo uheld i "kampens
hede" og det forkerte hul fyldes ud!
MVH Mirian

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 25-01-02 03:05

On Fri, 25 Jan 2002 01:30:25 +0100, "Mirian"
<Mirian@post.cybercity.dk> wrote:

>Ja det ville vi også have gjort, men nogle gang sker der jo uheld i "kampens
>hede" og det forkerte hul fyldes ud!

Det kan jo smutte ... men ... hmm det var lige gåd nok utroigt han
nåde så langt så ....Øhh .... ja....strengen var ved at blive revet
over ?
Mv
Bo

Fra : Mirian

Dato : 25-01-02 10:48

> Det kan jo smutte ... men ... hmm det var lige gåd nok utroigt han
> nåde så langt så ....Øhh .... ja....strengen var ved at blive revet
> over ?

Jo "videnskabelig" forklaring er på sin plads kan jeg høre! Jeg kan lide det
hårdt, manden er god ved mig og jokker den hårdt i bund, men den smutter i
mine safter og glide ned til næste hul hvor pikken for fat og med kraft
bliver den trykket i bund!
Alt i løbet af nogle brøkdele af et sekundt.
Av hvor gjorde det ondt på os begge!
MVH Mirian

Fra : Henning

Dato : 25-01-02 22:07

> [...]
> bliver den trykket i bund!
> Alt i løbet af nogle brøkdele af et sekundt.

LOL!
Det samme skete engang for min ex og jeg i missionærstillingen,
Hold op, man skulle tro hun havde både arme og ben på
ryggen, hun for på ryggen hen over lagnet og halvejs op
af væggen, hylende som en sirene, inden vi begge brød
sammen i krampelatter.

Ikke nogen analsex den følgende uge, forstå det,
hvem der kan, mig gjore det ikke ondt på

MVH
Henning

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 26-01-02 12:32

In <a7f15uklcmk5emi22vmt0aa77ncoihvjvt@4ax.com>, Chokmah Dog Fever wrote:

> Det kan jo smutte ... men ... hmm det var lige gåd nok utroigt han nåde
> så langt så ....Øhh .... ja....strengen var ved at blive revet over ?

   Det sker utroligt hurtigt - og det er bare at man rammer skævt en enkelt
gang......

--
Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Henning

Dato : 24-01-02 18:51

"Chokmah Dog Fever" <chokmah@c.dk> skrev i en meddelelse

> jeg ku svæge på at det er J mark fræs :)?

Hej Bo!
Kan du ikke lige vente med at komme med øgenavne
etc. etc. til noget er futtet i mudderet?
J er jo sprunget ud som bøsse så...............?

> gelænde med glide creme da for stor råhed kan efter signe påføre den
> modtagen part usigelig smerter.

God tid og masser af vandbaseret glidecreame!
Faren ved at dyrke analsex med glidecreame er,
at manden er alt for hurtig til at trænge op i anus,
på grund af at med glidecreame ydes der ingen
modstand og anus bliver så at sige udspilet med
vold, og anus-indehaveren kan ikke nå at slappe
ringmusklen af, hvilket kan resultere i "ondt i R..."
i flere efterfølgende dage.

MVH
Henning

Fra : Henning og Anja

Dato : 26-01-02 19:02

"Chokmah Dog Fever" <chokmah@c.dk> wrote in message

> gelænde med glide creme da for stor råhed kan efter signe påføre den
> modtagen part usigelig smerter.

Vi har nu aldrig brugt (eller haft brug for) glidecreme.. Og dette er på
trods af at Anja kun havde prøvet det 7-8 gange før vi mødte hinanden..
Og at vi aldrig har haft brug for glidecreme er IKKE ensbetydende med at
Henning er dårligt udrustet. Tvært imod..

H&A

Fra : modesty

Dato : 25-01-02 17:09

Udover glidcreme, vil jeg anbefale den modtagende part at slappe rigtigt
meget af *S* og jeg ved godt at der er delte meninger om det her, men i
følge min erfaring er det bedst at være ret hurtig med at få den helt ind og
begynde at bevæge sig, for begyndelsen kan være lidt ubehagelig, men når man
først er i gang bliver det dejligt, hvis ikke får den tvangstanke at man
skal på toilettet. I øvrigt er det en meget god idé at have tømt sig inden.
Kærlig hilsen
modesty

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-01-02 17:45

Fri, 25 Jan 2002 17:09:21 +0100, skrev "modesty"
<modesty@ofir.dk>:

> [...]
>følge min erfaring er det bedst at være ret hurtig med at få den helt ind og

Naturligvis er det vigtig at modtageren slapper af og medmindre
man er godt trænet, så er det indføringen, som kan smerte lidt.

Når den aktive part har fået den ind, foretrækker jeg at han
slapper lidt af og lader den være lidt derinde uden at bevæge sig
og så går i gang med beægelserne.

Men det er jo nok lidt forskelligt, hvad man foretrækker.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : bannister