(dumt spørgsmål) - edbstik hvorfor ?
Fra : JK

Dato : 23-01-02 21:45

Jeg ved det her er lidt dumt, men hvorfor er det nu egentlig, at man helst
skal bruge strømstik såkaldte "edbstik" med 3 ben ? - så vidt jeg ved er det
fordi det ene ben er jordet - er det noget i stil med lynnedslag eller
risikerer man at få stød på kabinettet eller hvad ?

/JK

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-01-02 21:49

"JK" <dempsey@email.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> fordi det ene ben er jordet - er det noget i stil med lynnedslag eller
> risikerer man at få stød på kabinettet eller hvad ?

Spørgsmålet hører hjemme i dk.teknik.el

Opfølning dertil.

Jeg kan prøve at besvare spørgsmålet der!