Compiled HTML
Fra : michael

Dato : 23-01-02 08:30

Er der en der ved hvad kompileret HTML er ????

Er det kun til lokale applikationer ???
Hvodan/Hvilken "compiler" anvendes, Hvor finder man yderligere
oplysninger ???

michael

http://www.kandu.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-01-02 08:28

Wed, 23 Jan 2002 07:29:37 GMT, skrev "michael"
<michael.news@kandu.dk>:

>Er der en der ved hvad kompileret HTML er ?

Aldrig hørt om det, men jeg kan forestille mig, at det er et
program, som automatisk fjerner (unødvendige) mellemrum og
linjeskift og dermed gør htmlfilen lidt mindre i størrelse, men
mere uoverskuelig.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Stig Johansen

Dato : 24-01-02 07:10

Knud Gert Ellentoft wrote:

> [...]
> program, som automatisk fjerner (unødvendige) mellemrum og
> linjeskift og dermed gør htmlfilen lidt mindre i størrelse, men

Jeg tror, han mener .chm filer. Disse kan laves med MS HTML help kittet.
Der er ikke kun tale om fjernelse af unødvendige tegn, men en rimelig hård
komprimering(noget hen af en faktor 20).
Derudover indeholder den index og søgefaciliteter.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Stig Johansen

Fra : Andreas Hjordt

Dato : 23-01-02 09:22

"michael" <michael.news@kandu.dk> wrote in message
> Er der en der ved hvad kompileret HTML er ????

*.chm filer.

> Er det kun til lokale applikationer ???
> Hvodan/Hvilken "compiler" anvendes, Hvor finder man yderligere
> oplysninger ???

Jeg antager at du kan finde noget på msdn.microsoft.com .
Jeg vil dog også lige gøre opmærksom på at det kun (AFAIK) er under windows
du kan bruge chm filer. Jeg vil anbefale ganske almendeligt html.

mvh
Andreas Hjordt