Må bare vide det
Fra : wild child© **\(M\)

Dato : 23-01-02 02:17

Heyzan

er det muligt at have et billede til at ligge og rode i browserens kedelige
går felt med knapper i toppen, uden at indstallere Hotbar, som har de
irriterende knapper og banners med reklamer og "shortcuts" .. og endnu mere
frustrende den evige trafik der er med at sende oplysninger fra min
computer..

Billeder dér ser sq godt ud. men vil ikke med hotbar, med mindre man kan
pille alt fra på nær selve billedet

ICQ#50150609

Fra : Andreas Haugstrup Pe~

Dato : 23-01-02 02:26

"wild child© **\(M\)" <lsh13@hotmail.com> wrote in

> er det muligt at have et billede til at ligge og rode i browserens
> kedelige går felt med knapper i toppen, uden at indstallere Hotbar, som

Funktionen er indbygget i Opera.

--
Andreas
http://www.solitude.dk

Fra : wild child© **\(M\)

Dato : 23-01-02 02:35

er det muligt at have et billede til at ligge og rode i browserens

> Funktionen er indbygget i Opera.
>
> --
> Andreas

Med fare for at spørge dumt ....... what the f*** er Opera ... ud over nowed
der gir susen for ørerne ?

Fra : CHRistian

Dato : 23-01-02 04:06

"wild child© **\(M\)" <lsh13@hotmail.com>'s posting:

En bedre www-browser. http://opera.no

--
Derfor browseren Opera: http://home12.inet.tele.dk/chrmax/o.html

Fra : Peter Brodersen

Dato : 23-01-02 02:48

On Wed, 23 Jan 2002 02:16:42 +0100, "wild child© **\(M\)"
<lsh13@hotmail.com> wrote:

> [...]
>irriterende knapper og banners med reklamer og "shortcuts" .. og endnu mere
>frustrende den evige trafik der er med at sende oplysninger fra min

Det afhænger altså lidt af hvilken browser, du bruger.

Bruger du Opera, så er funktionen indbygget.

Bruger du Netscape eller Mozilla, så kan du hente themes til den;
findes under View -> Apply Theme ...

Bruger du Internet Explorer 5.x, så kan du hente et utility til den:
http://www.microsoft.com/windows/ie/previous/webaccess/tbwlpapr.asp

--
- Peter Brodersen

Fra : Madsen

Dato : 23-01-02 03:18

wild child© **(M) skrev:

> [...]
> med reklamer og "shortcuts" .. og endnu mere frustrende den
> evige trafik der er med at sende oplysninger fra min

Det ser ud til at du bruger OE 6.0 så temmelig sikkert er det IE 6
du sidder med.(?)

Hvis du henter Powertoys fra MS så kan du med TweakUI lægge et
billede eller noget grafik ind som baggrund i værktøjslinien.

<http://www.wol.dk/~hijklm/ie/toolbar.gif>

<http://www.microsoft.com/WINDOWSXP/pro/downloads/powertoys.asp>
Du må dog væbne dig med tålmodighed til den nye version kommer her
d. 31/1-02. Jeg formoder den har nogle fejlrettelser og måske også
forbedringer i forhold til den version man tidligere kunne hente på
ovenstående side. (Version 2.00.0.0 for TweakUI's vedkommende.)

Madsen.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-01-02 04:37

23 Jan 2002 02:18:10 GMT, skrev Madsen
<nospam@madsen.tdcadsl.dk>:

><http://www.microsoft.com/WINDOWSXP/pro/downloads/powertoys.asp>
>Du må dog væbne dig med tålmodighed til den nye version kommer her
>d. 31/1-02

?

Den skulle være kommet 31.01.2001 iflg ovennævnte side...
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Madsen

Dato : 23-01-02 18:21

Knud Gert Ellentoft skrev:

<http://www.microsoft.com/WINDOWSXP/pro/downloads/powertoys.asp>
> Den skulle være kommet 31.01.2001 iflg ovennævnte side...

Hvis jeg går ind på omtalte side får jeg følgende at vide:

»(January 18, 2002 update) The PowerToys download is currently
unavailable. Please check back on January 31, 2002 for the updated
version of this download.«

Madsen.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-01-02 22:03

23 Jan 2002 17:20:49 GMT, skrev Madsen
<nospam@madsen.tdcadsl.dk>:

>Hvis jeg går ind på omtalte side får jeg følgende at vide:

De har fået rettet det.

Der stod 2001 som årstal, hvor det skulle have været 2002.

Desværre er siden ikke tilgængelig offline og ligger derfor ikke
i Temp. Internet Files, så jeg kan ikke føre noget bevis for min
påstand.

Fra : Madsen

Dato : 24-01-02 01:59

Knud Gert Ellentoft skrev:

> Der stod 2001 som årstal, hvor det skulle have været 2002.

Det er muligt at der har stået det for nogle dage siden, for noget
tyder på at de tilsyneladende roder rundt i frigivelsesdatoen for
de nye Powertoys.

Sidst jeg var inde på siden var d. 15/1 ifølge dette message-id:

Her kan jeg huske at der stod de vil blive frigivet om fredagen,
altså fredag d. 18/1, men nu er datoen åbenbart blevet flyttet lidt
frem siden sidst. :)

Madsen.

Fra : Leony

Dato : 23-01-02 08:12

"wild child© **(M)" <lsh13@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> er det muligt at have et billede til at ligge og rode i browserens
kedelige
> går felt med knapper i toppen, uden at indstallere Hotbar, som har de

http://makeashorterlink.com/?J31B2225
Virker glimrende.

Leony