jeg unlocker stadig til kun 75 kr
Fra : Thomas Madsen

Dato : 22-01-02 20:16

Jeg unlocker stadig
mvh Thomas
--
Jeg unlocker alle Ericsson og alle Nokia'er for 75 kr ,
bor i nr nebel /er i Randers Fredag,Lørdag samt
Søndag..men ring på 51308219
eller kik på www.simlaasen.subnet.dk
--------

Fra : Karsten Andersen

Dato : 22-01-02 20:42

Tue, 22 Jan 2002 20:16:14 +0100, skrev Thomas Madsen, på 10 linier, i
<3c4dba0c$0$246$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, :

>Jeg unlocker stadig
>mvh Thomas
Det høre stadigt ikke hjemme her Thomas..

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Fra : Thomas Madsen

Dato : 22-01-02 20:48

nej jeg ved det godt.
mvh Thomas

Fra : Karsten Andersen

Dato : 22-01-02 21:07

Tue, 22 Jan 2002 20:47:52 +0100, skrev Thomas Madsen, på 22 linier, i
<a2kfhn$k9d$1@sunsite.dk>, :

>nej jeg ved det godt.
>mvh Thomas
Hvorfor bliver du ved?
Er det de sidste krampe trækninger inden TDC lukker din forbindelse.

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Fra : Thomas Madsen

Dato : 22-01-02 23:00

"Karsten Andersen" <karsten@jyde.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor bliver du ved?
> Er det de sidste krampe trækninger inden TDC lukker din forbindelse.
------
Nej da, og hvorfor skulle de dog lukke min forbindelse? men de må da gerne
for så er jeg selv fri for at sige op.
mvh Thomas

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 22-01-02 23:13

Thomas Madsen skrev:

>Nej da, og hvorfor skulle de dog lukke min forbindelse? men de må da gerne
>for så er jeg selv fri for at sige op.

Jeg har hjulpet dig på vej, Thomas - der er sendt endnu en klage.

Det er da dejligt hvis vi kan hjælpe Thomas og samtidigt hjælpe os
selv (med at få 'renset' gruppen for spam). Jeg vil opfordre folk der
er trætte af Thomas spam til at sende en klage til hans udbyder på
abuse@post.tele.dk samt en kopi til den news-server Thomas ofte
bruger: news@sunsite.dk

FUT: dk.admin.netmisbrug

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://fergusons.dk/ebeer/ - Skål!

Fra : Thorvald Frydensberg

Dato : 25-01-02 14:01

men du ødelægger jo telefonerne mv th

Fra : Brian Fisker

Dato : 25-01-02 17:27

"Thorvald Frydensberg" <23fry@get2net.dk> wrote in message
> men du ødelægger jo telefonerne mv th

Hvordan skal dette forståes? Har du (Thorvald) fået fjernet simlåsen på
en telefon hos Thomas, hvor telefonen blev ødelagt under "operationen",
eller er det en påstand om, at telefonen generelt ødelægges, når
simlåsen fjernes?!

\Mandal

Fra : Jens Karstoft

Dato : 25-01-02 20:00

> Hvordan skal dette forståes? Har du (Thorvald) fået >fjernet simlåsen på
en telefon hos Thomas, hvor >telefonen blev ødelagt under "operationen"

Tjae.. Jeg kunne godt forestille mig det er rigtigt. Jeg havde for en 3-4
mdr siden en kunde der havde haft sendt telefonen over til Thomas for at få
den låst op. Telefonen var en 3210 med softwareversion 5.36. Thomas kunne
ikke låse telefonen op og sendte den tilbage med det svar at softwaren var
serviceværksted for at få den opgraderet før han kunne låse den op var
svaret..

Det er faktisk en lidt pinlig historie for Thomas synes jeg, så det ville
ikke undre mig om der er gået lidt telefoner til i tidens løb...

Mvh
Jens Karstoft
www.unlockzonen.dk

Fra : Karsten Madsen

Dato : 27-01-02 00:42

"Jens Karstoft" <jens@unlockzonen.dk> skrev i en meddelelse
> Det er faktisk en lidt pinlig historie for Thomas synes jeg, så det ville
> ikke undre mig om der er gået lidt telefoner til i tidens løb...

Jeg har aldrig haft nogen problemer med de telefoner Thomas Madsen har låst
op for mig.
Har heller ikke hørt om problemer fra dem jeg har henvist til ham.

Mvh
Karsten