Registrering i søgemaskiner i Tyskland
Fra : Ken Schultz

Dato : 22-01-02 18:42

Hej

Er der nogen af jer der har fået jeres website registreret i tyske
søgemaskiner via et tysk firma og kan I anbefale nogen?

Hilsen Ken

Fra : Finn Englyst

Dato : 22-01-02 22:52

Hej

Jeg har ikke kendskab til tyske firmaer.
Men i sammenarbejde med vores partner på området, tilbyder vi registreing på
søgemaskine i Tyskland/Østrig/Schweiz.

Du er velkommen til at kontakte mig hvis du ønsker yderlige informationer.

Venlig hilsen
Finn Englyst

Englyst Webdesign
Nygade 7 - 8000 Århus C.
86126078 - englyst@englyst.dk
www.englyst.dk

Fra : Martin Kiefer

Dato : 23-01-02 19:59

> Hej
>
> Er der nogen af jer der har fået jeres website registreret i tyske
> søgemaskiner via et tysk firma og kan I anbefale nogen?

www.marketinglair.com tilbyder at tilmelde dig til søgemaskiner på flere
forskellige sprog. Jeg kender godt nok ikke noget til firmaet....

Martin Kiefer
www.kiefer.dk