DATO: årtusindeskiftefejl ...
Fra : Jan Ottesen

Dato : 22-01-02 13:51

Hvordan ændrer jeg nedenstående, så datoen vises korrekt?

(resultat af nedenstående er eks.: "21 Jan 102")

$chiffre = ($year +* 1900 + $yday);
$ladate = ($month."/".$mday."/".$year);

Jan Ottesen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-01-02 21:42

Tue, 22 Jan 2002 13:50:36 +0100, skrev "Jan Ottesen"
<jan@8sen.dk>:

>Hvordan ændrer jeg nedenstående, så datoen vises korrekt?

Det er da vidst noget php, så vidt jeg kan se.
news:dk.edb.internet.webdesign.serverside.php er så stedet til
dit spørgsmål.

Ellers en af de andre serversidegrupper, hvis det ikke er php.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Jan Ottesen

Dato : 23-01-02 11:55

Nu er jeg ikke ligefrem nogen programmør, hvilket mit indlæg sikket
bekræfter, men jeg er nu
overbevist om, at der er tale om noget Perl, du/I kan se dokumentet i sin
helhed på:

http://www.8sen.dk/cadisell.pl

/mvh Jan Ottesen

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> skrev i en

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-01-02 11:59

Wed, 23 Jan 2002 11:54:48 +0100, skrev "Jan Ottesen"
<jan@8sen.dk>:

>overbevist om, at der er tale om noget Perl, du/I kan se dokumentet i sin
>helhed på:

Det kan godt være, at det er perl.
Det har jeg ikke spor forstand på, jeg ved kun at det er
servverside og derfor hører hjemme i

Fra : Jan Ottesen

Dato : 23-01-02 12:13

DER faldt femøren! Undskyld ulejligheden!!

/Jan