Ok .. jeg har læst Duelunds forklaring, me~
Fra : Morten

Dato : 22-01-02 01:28

Hvor jeg bor, vil vi gerne dele en Stofanetforbindelse, men har en del
problemer.
Vi har lige fået selve netværket til at virke (efter at have bakset med det
i noget tid), men vi sidder nu fast i hvad vi skal skrive i den
tcp/ip-protokol som hedder 'internet connection sharing' (eller sådannoget)
... der står ikke noget i Bjarnes docs om det. Er der nogle der kan hjælpe?
Jeg har prøvet at kigge i FAQs, men kan ikke finde noget svar.

Venlig Hilsen,
Morten

Fra : Stine

Dato : 22-01-02 07:20

hvis det er som det plejer, forstår jeg at i skal noterer den ip adresse i
har købt. Har i ikke købt nogen, har i ikke betalt for at komme på
internettet direkte og skal herved tale med jeres leverandør.

Fra : MJ

Dato : 22-01-02 08:06

> i noget tid), men vi sidder nu fast i hvad vi skal skrive i den
> tcp/ip-protokol som hedder 'internet connection sharing' (eller
sådannoget)

På min bredbåndsløsning skal den stå til "Hent automatisk en IP-adr." og så
får jeg tildelt en (fast) IP-adresse når jeg starter op.

MJ

Fra : Ukendt

Dato : 22-01-02 09:27

> [...]
> tcp/ip-protokol som hedder 'internet connection sharing' (eller
sådannoget)
> .. der står ikke noget i Bjarnes docs om det.

Jo der gør. Prøv at læse den igen...

>Er der nogle der kan hjælpe?
> Jeg har prøvet at kigge i FAQs, men kan ikke finde noget svar.

....ellers må du vende tilbage med det konkrete problem...

/Chr