[NEWBIE] onChange="selectform.submit();" ?~
Fra : Mads Pedersen

Dato : 22-01-02 00:46

Hey,

Prøver at lave en form som submittes når man vælger fra en pop-up menu. Har
flg. der ikke submitter:

---snip---
<form name="selectform" action="http://www.url.dk" method="post">
<select name="number" size="1" tabindex="1" onChange="selectform.submit();">
---snip---

Har prøvet en række varianter af onChange="selectform.submit();", men der er
ikke rigtigt noget som virker (IE5+NS6 f/Mac).

Har I nogen idéer?

// Mads

Fra : Niels Henriksen

Dato : 22-01-02 10:40

"Mads Pedersen" <mads@imv.au.dk> wrote in message
> [...]
er
> ikke rigtigt noget som virker (IE5+NS6 f/Mac).

Har du prøvet med onChange="document.selectform.submit();" ??

--
Niels Henriksen

Fra : Mads Pedersen

Dato : 22-01-02 12:05

in article a2jbj4$2703$1@news.cybercity.dk, Niels Henriksen at new@biggs.dk
wrote on 22/01/02 10:39:

> er
>>
> Har du prøvet med onChange="document.selectform.submit();" ??

Yup, no dice!

Kan det være et Mac-issue?

// Mads

Fra : Anders Roy Christian~

Dato : 22-01-02 21:17

Det undre mig hvis du har 5.5+ Jeg bruger det selv på min side, men ser mange
steder det ikke virker(Hvad jeg tror skyldes at browseren ikke er ny nok)

Hvis du bruger IE 5.5+
Kan du prøve min side og se om det virker der!

http://www22.brinkster.com/jesand/prove

Først opretter du dig som bruger og derefter vælger du spillet "Oste jagt"

Det jeg bruger der hedder:

document.result.submit()

Hilsen Anders Roy Christiansen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Mads Pedersen

Dato : 23-01-02 11:38

in article a2khbr$pue$1@sunsite.dk, Anders Roy Christiansen at
anders.roy@christiansen.mail.dk wrote on 22/01/02 21:17:

> Hvis du bruger IE 5.5+
> Kan du prøve min side og se om det virker der!
>
> http://www22.brinkster.com/jesand/prove

Bruger IE5 f/MacOS 9 (nyeste version)

.... og din side er vist ikke macvenlig

// Mads