Motorola T180
Fra : GINGE

Dato : 21-01-02 23:25

Er der nogen der kan unlocke sådan en fætter i nordjylland.

Per

Fra : Morten HB

Dato : 21-01-02 23:48

"GINGE nospam" <GINGE@post10.tele.dk> wrote in message
> Er der nogen der kan unlocke sådan en fætter i nordjylland.

Du er havnet i den forkerte gruppe.
Handel hører til i dk.marked.*
I dette tilfælde vil jeg forslå news:dk.marked.privat.telefon.mobil

/Morten

Fra : Claus E Beyer

Dato : 24-01-02 11:51

"Morten HB" <mortenb@FJERNEStrashcan.dk> skrev i en meddelelse

> "GINGE nospam" <GINGE@post10.tele.dk> wrote in message
>
> Du er havnet i den forkerte gruppe.
> Handel hører til i dk.marked.*
> I dette tilfælde vil jeg forslå news:dk.marked.privat.telefon.mobil

Er det ikke meget rimeligt at manden spørger i
news:dk.teknik.telefoni.mobil.unlock om der er nogen der kan unlocke hans
Motorola T180 ? Det hører da slet ikke hjemme i den gruppe som du foreslår.
Det er da kun hvis han vil sælge telefonen, at din henvisning er relevant.

Claus

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 24-01-02 12:00

Claus E Beyer skrev:

>Er det ikke meget rimeligt at manden spørger i
>news:dk.teknik.telefoni.mobil.unlock om der er nogen der kan unlocke hans
>Motorola T180?

Nej.

>Det hører da slet ikke hjemme i den gruppe som du foreslår.
>Det er da kun hvis han vil sælge telefonen, at din henvisning er relevant.

Nej. AL handel (herunder også tjenesteydelser) hører til i dk.marked,
og da der ikke findes en decideret gruppe til unlocking under
dk.marked, så må den korrekte gruppe være
dk.marked.privat.telefon.mobil.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : Core

Dato : 28-01-02 17:46

> [...]
> og da der ikke findes en decideret gruppe til unlocking under
> dk.marked, så må den korrekte gruppe være

Hmm, hvad er unlock gruppen så til?
han spørge om der er nogen som vil eller kan unlock hans mobil
ikke noget med om hvor meget det koster eller noget der minder om handel

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-01-02 18:31

En gut der kalder sig "Core" skrev:

>Hmm, hvad er unlock gruppen så til?

Det kan du se her:
http://www.usenet.dk/grupper.pl?dk.teknik.telefoni.mobil.unlock

>han spørge om der er nogen som vil eller kan unlock hans mobil
>ikke noget med om hvor meget det koster eller noget der minder om handel

Jeg tror ikke du finder nogen der vil reparere din bil gratis.
Selvom jeg evt. skrev "Jeg søger en ny mus", så kan man godt regne ud
der er tale om handel.

FUT: dk.admin - hvor debat om hvad grupperne skal bruges til foregår.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!