CPU blæser, slot A
Fra : Stefan Bruhn

Dato : 21-01-02 17:52

Hej!

Min CPU blæser på min Athlon Classic er begyndt at sige nogle knap så
hyggelige lyde, og jeg vil derfor udskifte den med en anden model.

Er der nogen der kan anbefale hvilket mærke jeg skal gå efter?

Den må gerne være nogenlunde støjsvag.

--
Mvh. Stefan
Website: http://www.3x7.dk/ | http://ghashul.dk/

Fra : Kasper Christensen

Dato : 21-01-02 22:56

> Er der nogen der kan anbefale hvilket mærke jeg skal gå efter?
>
> Den må gerne være nogenlunde støjsvag.

Ja, det lyder mærkeligt. Men jeg har idag købt en rigtig billig køler som er
den bedste jeg nogensinde har haft. Rimelig støjsvag og så koster den kun
125 Kr.

PRODUCENT: Titan
SOKKELTYPE: Sokkel A/FCPGA, AMD/Intel
MODEL: TTC-D5T
OMDREJNINGER: 3000 plus/minus 10 %
MÅL: 80x80x60 (b×d×h)
NOICE LEVEL: 29 dBA
LAGERSTATUS:
REKLAMATIONSRET: 24 Mdr.
SERVICE: Reklamation formidles af shg.dk
Kontakt teknikken@shg.dk eller 87342205-06

SPECIELT: shg.dk anbefaler køleren til 1,33 Ghz.
Producenten har godkendt køleren op til 1,5 Ghz.

PLADSPROBLEMER: Med denne køler er der ingen pladsproblemer på sokkel A
bundkort.

Se den på www.shg.dk

Mvh

Kasper

Fra : Steen

Dato : 21-01-02 23:17

Der står SLOT A
det er ikke det samme som sokkel A
/Steen

Fra : Kasper Christensen

Dato : 22-01-02 00:07

> Der står SLOT A
> det er ikke det samme som sokkel A
> /Steen

Åh, sorry my fault

Fra : Rasmus Ipsen

Dato : 22-01-02 00:49

Golden Orb findes vist stadig som slot A-køler. PRC-Data har så vidt jeg kan
se én på deres hjemmeside. Ellers er Studie-Data et godt bud!

http://www.prcdata.dk

http://www.studiedata.dk