Compaq presario 5240...
Fra : Peter Jensen

Dato : 21-01-02 16:59

Jeg har skrottet det meste af en compaq.. og nu har jeg behov for at komme
ind i en bios ...

Men hvordan .. Håber på hurtigt svar

Mvh.:
Peter Jensen

Fra : Darkh

Dato : 21-01-02 17:24

> Jeg har skrottet det meste af en compaq.. og nu har jeg behov for at komme
> ind i en bios ...
>
> Men hvordan .. Håber på hurtigt svar

Du skal bruge F10

mvh
Jesper

Fra : Finn

Dato : 21-01-02 17:29

Peter Jensen <mentor@haiku.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a2hdru$bl1$1@news.cybercity.dk...
[...]

Hvis det stadigvæk er Compaq bios der sidder i skal du trykke på F10 knappen
under opstart Mvh.Finn

Fra : Peter Jensen

Dato : 21-01-02 17:40

Tak for jeres svar på Darkh og Finn :)

Dog fandt jeg hurtigt ud af, at der jo intet er at komme efter derinde!
Har taget alternative metoder i brug for at få det lort til at boote på en
cd..

og nej - jeg har ikk fattet det endnu..

og lige en ting.. hvis der IKKE er monteret et diskette drev, ja, så kan man
simpelthen ikke komme ind i bios!

Mvh.:
Peter Jensen

Fra : [3320] Jacob

Dato : 10-04-02 22:22

"Peter Jensen" <mentor@haiku.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har skrottet det meste af en compaq.. og nu har jeg behov for at komme
> ind i en bios ...
>
> Men hvordan .. Håber på hurtigt svar

Det kan jeg ikke ligefrem påstå jeg kan levere (tråd fra 21 januar...,
tilgengæld kan jeg fortælle ud fra egne erfaringer med Compaq 5240, at man
IKKE kan komme ind i BIOS (på normal vis ihvertfald). Med F10 kommer du kun
ind i "Compaq Computer Setup", som ikke har meget med BIOS at gøre.

Nok for sent for dig at bruge til noget, men dette er igen et klassisk
NG-spørgsmål om Compaq, som andre måske kan have glæde af.

Mvh Jacob