Erfaringer med Rhamphocromis Woodi..
Fra : Dark Raver

Dato : 21-01-02 16:23

Hej Hej

Da jeg overvejer at anskaffe mig et par eksemplarer af subj. kunne det være
rart at høre om der var nogen der kendte lidt til dem. Jeg tænker her på om
de måske er svære at holde, hvilket foder og hvordan de har det med andre
fisk pt. 1,2 Ps. Zebra og 1,2 Nim. Livingstonii.

PFT

Kenneth

Fra : Morten

Dato : 21-01-02 18:34

Kunne godt tænke mig at se hvilken fisk det er. Vil du ikke være sød at
poste et link til en side hvor der er et billed.

MvH
Morten

Fra : Dark Raver

Dato : 21-01-02 19:04

"Morten" <cichlidae@jubiimail.dk> wrote in message

> Kunne godt tænke mig at se hvilken fisk det er. Vil du ikke være sød at
> poste et link til en side hvor der er et billed

Jo da!!!

Her er et lille billede

http://www.mediamarketing.de/cichlid/en/db_picture.asp?id=1058

Hilsen Kenneth

Fra : thomas schreiber

Dato : 21-01-02 21:33

http://www.thunderfree.com/BigTits/george/168sco_tit/pbf.html virker ikke .

/ts

Fra : Dark Raver

Dato : 21-01-02 21:57

Jeg takker for det fine link Thomas......

Men hvad er det lige at det har med akvairer at gøre??

Er det lugten af fis.e du mener hører hjemme i et akvarie eller hvad er det?

Kenneth

Fra : K+K

Dato : 21-01-02 19:09

Hej Kenneth.
Det ligner en fyr der synes veldig godt om zebra og livingstonii. Jeg vil
gætte på at det lige er det rigtige foder.
Held og lykke med dem alle.
Hilsner Kim.
Dark Raver <darkraver@mailcity.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a2hbmv$pbm$1@sunsite.dk...