montering af netkabler
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 21-01-02 15:06

Kan man montere netkabler uden at skulle købe en dyr tang? Og er der nogen
der kan henvise mig til en side hvor der står hvordan ledningerne skal
forbindes?
Jeg har desværre ikke mulighed for at bruge færdigmonterede netkabler da
stikkene er for store til at komme igennem hullerne i væggen.

Fra : Ian Matheson

Dato : 21-01-02 17:32

http://www.brinck.dk/patch.htm

Fra : Thomas Demant

Dato : 21-01-02 17:35

> Kan man montere netkabler uden at skulle købe en dyr tang?
Det tror jeg ikke, måske med en flad skruetrækker og en hammer?

http://home19.inet.tele.dk/usg/guider/rj45.html

> Jeg har desværre ikke mulighed for at bruge færdigmonterede netkabler da
> stikkene er for store til at komme igennem hullerne i væggen.
Evt. købe kabel, klippe det over, gennem vægen og samle ledningerne igen,
eks. med krommuffer (8 stk.).

Hvis du er heldig, kan du måske låne en tang, af en du kender.

Thomas

Fra : Humlebien

Dato : 23-01-02 22:01

En tang er ikke så dyr i dag. Du kan sikker lige som jeg få en tangt til ca.
225,- ellers må du låne dig frem.

Mvh
Søren