mistbænk, hvordan
Fra : Søren Maagaard

Dato : 21-01-02 07:15

Hej

Jeg har lavet nogle trærammer til bedene i min køkkenhave. De er 4 gange 1
meter. Jeg vil nu gerne have lavet nogle låg dertil, så de kan fungere som
mist/drivbænke. Jeg vil gerne lave en konstruktion i træ. Og jeg vil også
gerne lave en konstruktion hvor i det mindste siderne kan tages af og sættes
væk om vinteren. Helt ideelt ville det være hvis konstruktionen kan flyttes
mellem bedene. Jeg er tom for ideer.

se link
http://maagaard.digitalrice.com/have/havebed.htm

Men hvordan laver jeg det.

Soren Maagaard Hansen, Hjørring, Denmark.

Fra : fam. Jensen

Dato : 21-01-02 20:12

her er en mulighed
http://dk.srd.yahoo.com/goo.dk/mistb%e6nk/3/*http://ljohans.com/planteleksik