Printer
Fra : Ole Augustinus

Dato : 20-01-02 21:47

Hej all

Jeg har sat en 200 MHz 64 ram 9,1 gb hdd med
Windowz XP til at være fil og printserver.

Printer er en OKI 410ex.

når jeg prøver at printe fra min arb.station
AMD 1400 MHz 256 DDR 30 gb HDD,
Windows ME siger den at password ikke rigtigt.

Hvad kan det være
--

Ole Augustinus
Svendborg

Fra : Christian Precht-Jen~

Dato : 20-01-02 22:44

HVAD!!!!!!
win XP på en 200 mhz!!!!

hvad med lige at se på linux, skift styresystem, og jeg låver dig at du får
at den hjælp du behøver for at få en bedre printer server

--
Med Venlig Hilsen
Christian Precht-Jensen

Fra : Ole Augustinus

Dato : 21-01-02 15:49

In article <gSG28.2507$XA5.395565@news000.worldonline.dk>,
christian@precht-jensen.dk says...
> HVAD!!!!!!
> win XP på en 200 mhz!!!!
>
> hvad med lige at se på linux, skift styresystem, og jeg låver dig at du får
> at den hjælp du behøver for at få en bedre printer server

XP var der lige var ved hånden, også for at prøve om jeg kunne
installere på så lille pc, det tog da også 1 hel dag.

Linux kender jeg ikke noget til overhovedet
--

Ole Augustinus
Svendborg

Fra : Brian R. Jensen

Dato : 21-01-02 21:39

> [...]
> når jeg prøver at printe fra min arb.station
> AMD 1400 MHz 256 DDR 30 gb HDD,
> Windows ME siger den at password ikke rigtigt.

Brugerne på din ME skal være oprette på XP'en.

/Brian