Alcatel 501 unlock
Fra : Uffe Nielsen

Dato : 20-01-02 17:45

Hej Alle

Jeg købte en Alcatel 501 hos telia d. 26/11/2001 og den virker stadig ikke
(overtaelse af teledanmark nummer).

I mens jeg venter på mit teliaabonnement, vil jeg gerne bruge telefonen med
mit teledanmark simkort, hvilket selvfølig ikke er muligt p.g.a sim låsen.

Er der nogle der kan unlocke en Alcatel 501 IMEI124 ??

Med venlig hilsen,
Uffe

Fra : Devoted

Dato : 20-01-02 21:49

Hejsa.
Brug http://www.unlockzonen.dk/

Kan klart anbefales.

Mvh...Søren

Fra : Uffe Nielsen

Dato : 21-01-02 00:37

tak! Det lader til at de kan klare en 1.24 software.

Fra : Jens Karstoft

Dato : 21-01-02 02:27

Hej Uffe,

Ja vi kan klare denne model som nogen af de eneste i DK. Mail mig privat..

Mvh
Jens Karstoft
www.unlockzonen.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 21-01-02 02:57

Jens Karstoft skrev:

>Ja vi kan klare denne model som nogen af de eneste i DK. Mail mig privat.

Tak (for at maile privat). Er I ikke flinke enten at flytte handel til
dk.marked.privat.telefon.mobil eller til mail?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : Denner!!!

Dato : 21-01-02 14:02

LASSE!!!!

Du er simpel hen over det hele, kunne din hjerne ikke fatte, at de netop er
ved at korrespondere så de kan fortsætte pr. mail....??? Er det så vigtigt
for dig at få opmærksomheden hele tiden...!!!
Bare det mindste der trædes ved siden af her inde, så er du der som en
mis... Og det er da så skide belastende... kunne du ikke bare være lidt
menneskelig, og se gennem fingerne engang imellem...??? Du kunne vel se i
denne situation at den nærmest var afsluttet, hvorfor skulle du så lige gøre
opmærksom på dig selv endnu en gang...???

Med Venlig Hilsen

Dennis Nielsen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 21-01-02 16:22

Denner!!! skrev:

>Du er simpel hen over det hele, kunne din hjerne ikke fatte, at de netop er
>ved at korrespondere så de kan fortsætte pr. mail....?

De skal starte pr. mail (og blive der), eller bruge den rigtige
gruppe.

>Er det så vigtigt for dig at få opmærksomheden hele tiden...!!!

Jeg ønsker blot at grupperne skal bruges til det de er beregnet til.

>Bare det mindste der trædes ved siden af her inde, så er du der som en
>mis... Og det er da så skide belastende... kunne du ikke bare være lidt
>menneskelig, og se gennem fingerne engang imellem...?

Jeg har ikke henstillet et stykke tid nu, der er heldigvis andre der
er enige med mig (og som har ret, se fundatsen for gruppen), og
fortæller folk at de skriver indlæg i den forkerte gruppe.

>?? Du kunne vel se i
>denne situation at den nærmest var afsluttet, hvorfor skulle du så lige gøre
>opmærksom på dig selv endnu en gang...???

Både Søren og Jens (begge unlockere) ved godt, at denne gruppe ikke er
til handel. Jeg ved ikke om Uffe der efterspurgte unlocking ved det.
Søren og Jens burde evt. have kontaktet Uffe pr. mail og sagt at de
kunne hjælpe, og at Uffe næste gang burde bruge den rigtige gruppe.

FUT: dk.admin.netikette

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : Devoted

Dato : 21-01-02 18:08

Kære Lasse.
Vil du venligst snart holde op med at futte rundt????
Skal du futte næste gang, så gør det lige uden at smide din signatur i
bunden, blot for at blive set først.
Og nej, jeg gidder ikke klippe noget væk denne gang. Jeg troede jeg havde
svaret i gruppen før, men opdagede så at du havde futtet den væk til admin i
stedet.

Jeg lavede en henvisning til http://www.unlockzonen.dk/ , Jens skrev til ham
at det var bedre at gøre det over mail, og straks kommer du farende med din
signatur og fortæller at det skal gøres pr. mail, netop som Jens har sagt.
Du er sku da dobbelt moralsk når du er ude efter andre (ikke nævne navne)
der reklamerer herinde.

Tingene var ordnet, men du skulle lige have vist dit navn. Var det så ikke
bare bedre at skrive at du måske også kunne klare det? Det giver ikke sådan
en grim smag i munden.

--
Mvh...Søren

--
Mvh...Søren
www.kabelsalg.dk

Fra : Morten HB

Dato : 21-01-02 21:59

> [...]
> Du er sku da dobbelt moralsk når du er ude efter andre (ikke nævne navne)

Den besked om at det var bedre i mail skulle slet ikke have været sendt via
usenet da det allerede er her handelen starter.
Lasse er fuldstændig rigtig på den både med hensyn til at gøre folk
opmærksom på at de er i forkert gruppe og med hensyn til at FUT'e til
dk.admin.netikette.
Hvad angår signature er de mere eller mindre fredet, og man kan altså skrive
i den hvad man vil. Omvendt er det ikke tilladt at poste ligegyldige indlæg
hvis eneste formål er at eksponere en signatur (som nogle personer har
gjort).

Hvis du vil vide mere om hvad gruppen her er beregnet til kan du læse på:
<http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.teknik.telefoni.mobil.unlock>

I øvrigt kan jeg varmt anbefale dig at læse lidt på:
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>
og
<http://www.usenet.dk>

/Morten

Fra : Devoted

Dato : 21-01-02 22:05

"Morten HB" <mortenb@FJERNEStrashcan.dk> skrev i en meddelelse

> Omvendt er det ikke tilladt at poste ligegyldige indlæg
> hvis eneste formål er at eksponere en signatur (som >nogle personer har
gjort).

Og hvad kalder du så det Lasse gjorde? De havde flyttet væk fra gruppen, men
der skulle lige reklameres (lovligt) i signaturen, for at fortælle at de
skulle flytte????
Eller synes du jeg er helt galt på den?

Mvh...Søren

Fra : Morten HB

Dato : 21-01-02 22:55

"Jens Karstoft" <jens@unlockzonen.dk> wrote in message
> Hej Uffe,
>
> Ja vi kan klare denne model som nogen af de eneste i DK. Mail mig privat..

Ja jeg mener at du er galt på den. De starter handlen i gruppen. Jens burde
have sendt ovenstående i mail og ikke postet det her i gruppen.

/Morten

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 21-01-02 23:10

Devoted skrev:

>Og hvad kalder du så det Lasse gjorde?

Jeg henstillede. Det var ikke kun for det ene indlaeg, men et generelt
oenske om at faa flytte handel til den rigtige gruppe eller til mail.

>De havde flyttet væk fra gruppen, men
>der skulle lige reklameres (lovligt) i signaturen, for at fortælle at de
>skulle flytte?

De indlaeg der kom skulle slet ikke have vaeret i gruppen. Som sagt,
saa skulle der enten vaere sendt en mail, hvor man gjorde opmaerksom
paa at man kunne hjaelpe (og maaske samtidigt lige sagde, at det
altsaa var den forkerte gruppe). Eller ogsaa kunne man sende et
indlaeg i gruppen, hvor man goer opmaerksom paa det er den forkerte
gruppe.

>Eller synes du jeg er helt galt på den?

Ja. En ting er helt sikkert, du vaelger at ignorere en FUT, selvom jeg
er ret overbevist om, at du godt ved at debatten hoerer hjemme i
netikette-gruppen! DET er galt.

FUT: dk.admin.netikette

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Læs om netiketten på usenet: www.usenet.dk/netikette/
Hvilken gruppe du skal vælge? Se http://www.usenet.dk/grupper.pl

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 21-01-02 22:59

Devoted skrev:

>Vil du venligst snart holde op med at futte rundt?

Ikke så længe indlæggene ikke hører til i denne gruppe.

>Skal du futte næste gang, så gør det lige uden at smide din signatur i
>bunden, blot for at blive set først.

Signaturen er et fristed, men jeg klipper nu af og til signaturen væk
når jeg henstiller - nogle gange smutter det. Men sådan set er det
ikke til diskussion.

>Jeg troede jeg havde
>svaret i gruppen før, men opdagede så at du havde futtet den væk til admin i
>stedet.

Til news:dk.admin.netikette - hvor den debat hører til. Du har flyttet
debatten tilbage til unlock-gruppen hvor den IKKE hører til. Jeg ved
ikke hvad din udbyder sig til netikette- og fundatsbrud, men er du
ikke flink at overholde fundatsen og netiketten?

> [...]
>signatur og fortæller at det skal gøres pr. mail, netop som Jens har sagt.

Jens burde have skrevet en mail TIL personen, ikke her i gruppen.

>Du er sku da dobbelt moralsk når du er ude efter andre (ikke nævne navne)
>der reklamerer herinde.

Mener jeg nu ikke, men vil gerne debattere (på et sagligt plan vel at
mærke), i den _rigtige_ gruppe.

>Tingene var ordnet, men du skulle lige have vist dit navn. Var det så ikke
>bare bedre at skrive at du måske også kunne klare det? Det giver ikke sådan
>en grim smag i munden.

Tingene er IKKE ordnet! Vi ser daglig fejlpostede indlæg her i
gruppen. Jeg vil bede unlockerne om at lade være med at svare "Det kan
jeg" på sådanne, men i stedet enten sende en mail (og gøre opmærksom
på at det er en forkert gruppe), eller skrive et indlæg (som jeg har
gjort) hvor man forklarer hvordan og hvorledes.

Denne gruppe er IKKE til handel, det er det jeg prøver at få fjernet.

FUT: dk.admin.netikette

(Overhold venligst denne FUT denne gang, ellers må jeg sende en klage
til din udbyder - du VED godt at unlock-gruppen ikke er til den slags
debatter - der hører til dk.admin.netikette og/eller
dk.admin.netmisbrug)

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : Thomas Madsen

Dato : 22-01-02 14:03

Lasse bliver du aldrig kloger ????
nu har du ikke mig at hakke på MEN jeg kan se at du har fundet nogle andre
jeg håber ikke de tager dig særlig alvorlig
mvh Thomas
--
Jeg unlocker alle Ericsson og alle Nokia'er for 75 kr ,
bor i nr nebel /er i Randers Fredag,Lørdag samt

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 22-01-02 14:25

Thomas Madsen skrev:

>Lasse bliver du aldrig kloger ????
>nu har du ikke mig at hakke på

Jeg håber at det betyder du er kommet til fornuft og har fundet ud af,
at al din spammen ikke holdte.

>MEN jeg kan se at du har fundet nogle andre
>jeg håber ikke de tager dig særlig alvorlig

Tja, enhver kan gå ind og læse hvad man skal bruge de forskellige
grupper til - jeg beder dem pænt gøre det.

FUT: dk.admin.netikette

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Deaster

Dato : 22-01-02 14:45

"Thomas Madsen" <th2@madsen.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> nu har du ikke mig at hakke på MEN jeg kan se at du har fundet nogle andre
> jeg håber ikke de tager dig særlig alvorlig

Din citering er helt gal der, kan du ikke lige tjekke min sig. for hvordan
man gør sådan noget. Det er altså ikke ret svært.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : mr_allen

Dato : 22-01-02 19:11

Jeg må ærligt indrømme at jeg som udestående mener at Lasse H. er for
meget.....
--

mr_allen
http://www.decan.org

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 22-01-02 19:44

mr_allen skrev:

>Jeg må ærligt indrømme at jeg som udestående mener at Lasse H. er for
>meget.

Det er ikke nogen afstemning det her. Jeg er ret overbevist om, at
hvis folk skulle stemme (lad nu være), så mener størstedelen at
grupperne skal bruges til det de nu er beregnet til, og det er sådan
set bare der jeg ønsker vi skal hen.

Hvis man mener at denne gruppe skal bruges til salg, så er det i
dk.admin man skal foreslå det, men det er jeg bange for man godt kan
glemme at få igennem. I de danske grupper skal handel foregå i
dk.marked.* - ret smart, ikke?

PS! Du kunne også godt få noget ud af at læse om citater som Jesper
bad Thomas om. Det gør det meget nemmere at forstår sammenhængen når
man citerer korrekt.

FUT: dk.admin.netikette

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : mr_allen

Dato : 23-01-02 15:07

Jeg mener at min citeringsteknik er fin nok.
Jaja, der findes nogle fine regler som jeg bør overholde, men nu irritere
det mig altid, at man skal scrole igennem en mail, for at se hvad der er
blevet skrevet videre.
Derfor har jeg lavet mine egne regler. Jeg går ikke ind for Anarki, men
nogle gange er det ok, at bryde regler. så længe det ikke skader nogen.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-01-02 15:16

mr_allen skrev:

>Jeg mener at min citeringsteknik er fin nok.

Ja, der er forskellige opfattelser af hvad der er godt og skidt - du
bestemmer selv.

Men en ting er sikkert - og det er, at denne gruppe er ikke til snak
om dette. Derfor havde jeg sat en FUT til dk.admin.netikette -
acceptér det venligst, og lad være med at fortsætte her i
unlock-gruppen når nu der er FUTtet!

FUT: dk.admin.netikette

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : sune vuorela

Dato : 23-01-02 16:48

On Wed, 23 Jan 2002 15:07:09 +0100, "mr_allen" <mr_allenX@decanX.org>
wrote:

> [...]
>det mig altid, at man skal scrole igennem en mail, for at se hvad der er

ja men man skal jo heller ikke scrolle hele vejen ned gennem indlægget
for at se hvad der står - så længe man klipper lidt og sådan - så går
det nok. Prøv for eksempel at skulle læse dette:

For at komme over på den anden side
> Hvorfor går en gråspurv skråt over vejen

Det er ulogisk at svaret står før spørgsmålet! Prøv at læse på
www.usenet.dk !

>Derfor har jeg lavet mine egne regler. Jeg går ikke ind for Anarki, men
>nogle gange er det ok, at bryde regler. så længe det ikke skader nogen.

Det skader alle de folk der ikke har fast forbindelse og skal betale
enten per minut eller per megabyte.

Du bedes overholde når der er sat follow-up-to medmindre der er en
meget god grund. Og denne bør angives! Debat om netikkete hører ikke
til her - men i dk.admin.netikette! Fut dertil!

--
Sune

Fra : Thomas Madsen

Dato : 22-01-02 20:06