unlocker i skive holstebro viborg eller om~
Fra : danni plougmann

Dato : 20-01-02 14:57

jeg søger en der kan unlucke en ericsson t18s i skive holstebro virborg,
nykøbing mors eller omegn.
telefonen er unlocket med et spansk mobiludbyder airtel.
så jeg gidder ikke at skulle til at sende den helt til spanien for at få
liv i min telefon.

danni.plougmann@cool.dk

Fra : Lars Kristensen

Dato : 20-01-02 20:14

Hej
Jeg bor i Viborg, hvis du er interesseret

Mvh. Lars
www.12unlocked.subnet.dk
kontakt@12unlocked.subnet.dk

---

Fra : Morten HB

Dato : 20-01-02 22:51

"Lars Kristensen" <3523@12mail.dk> wrote in message
<snip>

Denne gruppe er ikke til handel.
Handel hører til i dk.marked.* grupperne.

/Morten

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 20-01-02 23:07

Morten HB skrev:

>Denne gruppe er ikke til handel.

Der blev krydspostet til disse grupper:
dk.marked.privat.telefon.mobil
dk.teknik.telefoni.mobil.unlock

>Handel hører til i dk.marked.* grupperne.

Yups, som var den ene af de to.

(Dejligt I er et par stykker der beder folk pænt om at bruge de
rigtige grupper. Det gør nu altså usenet meget rarere og nemmere at
have med at gøre når folk bruger finder ud af at bruge de rigtige
grupper.)

venligst,
Lasse Hedegaard

--