Suzuki Estilete
Fra : H51

Dato : 20-01-02 13:14

Hej alle i NG

Jeg er lige fyldt 16 og har taget knallertkørekort
Så jeg har været ved at se på forskellige knallerter.
Jeg har specielt kigget på Suzuki Estilete.
er der nogen som har erfaringer med modellen
eller ved hvor jeg kan købe en brugt.

På forhånd tak

Klaus

Fra : Titan K. Møller

Dato : 20-01-02 14:13

Hejsa. Jeg har ikke nogen "erfaringer" med suzuki estelite.
Har har kun prøvet den, og den virkede fair nok :0)
Prøv at søge lidt på dba.dk, hvis du er heldig finder
du et godt tilbud. Held og lykke med det...

--
Venlig Hilsen
Titan K. Møller

Besøg Titan's Kælder !!!
http://crash.to/kaelderen/

Fra : Kasper Hauge

Dato : 20-01-02 14:44

næææ men den er grim !

Fra : H51

Dato : 20-01-02 15:20

Hej igen
Jeg har været på dba.dk og søge et par gange i denne uge men der er åbenbart
ikke ret mange på gaden

Klaus

Fra : Titan K. Møller

Dato : 20-01-02 17:21

> Hej igen
> Jeg har været på dba.dk og søge et par gange i denne uge men der er
åbenbart
> ikke ret mange på gaden

Det er det samme med NRG'eren. Jeg satsede også på en brugt. Men jeg køber
en ny på afbetaling fordi jeg tror det bliver ret svært at finde en brugt...

--
Venlig Hilsen
Titan K. Møller

Besøg Titan's Kælder !!!
http://crash.to/kaelderen/

Fra : e-SKape

Dato : 23-01-02 10:32

"Titan K. Møller" <dsl62579@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Det er det samme med NRG'eren. Jeg satsede også på en brugt. Men jeg køber
> en ny på afbetaling fordi jeg tror det bliver ret svært at finde en
brugt...

Hvor dyrt er det nu lige at betale på afbetaling? Normalt er det sådan ca.
dobbelt pris du kommer til at betale, i renter og afdrag... Regn lige lidt
på det, og spørg nede i din lokale bank, om ikke du ku få lov... du kan
sikkert nemt få et lån på 10% , hvilket sådan ca. vil være noget billigere
end normal afbetaling...

Bare en lille venlig kommentar :)

//e-SKape

Fra : Morten Christensen