Hjælp til mit spil!
Fra : Anders Roy Christian~

Dato : 19-01-02 18:52

Hej NG!

Jeg lage her for nydlig et indlæg ind om hvodan jeg skulle lave
mit spil.
Jeg kom lidt videre men droppede så den ide igen. Derefter kom
jeg på at lave et spil, vi nu har kaldt "Oste jagt" Jeg vil gerne
vide hvad i syntes om det.

Hvis i vil være søde at give jeres mening, så er adressen:

http://www22.brinkster.com/jesand

Man skal være bruger på siden for at kunne spille det. For at
blive bruger trykker man bliv bruger, og derefter udfylder man
felterne. Så er man bruger(det er gratis)
Så logger man ind, og vælger menuen "spil" Her tar man spillet
hved navn "Oste jagt"
Så spiller du bare(hvis du har brug for hjælp klkker du på hjælp
nede i venstre hjørne)
Når du så er færdig vil jeg gerne have din mening.

Det går ud på at fange osten. Så tænkte jeg på om jeg kunne få en
lyd på hver gang man fanger osten.
Hvis i har en ide til hvordan man gør det så hver venlig at
skriv.

På forhånd tak!

Med venlig hilsen Anders Roy Christiansen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : scn

Dato : 19-01-02 20:03

"Anders Roy Christiansen" <Anders.roy@christiansen.mail.dk> skrev i en meddelelse news:a2cbn6$hmc$1@sunsite.dk...
> [...]
> lyd på hver gang man fanger osten.
> Hvis i har en ide til hvordan man gør det så hver venlig at

Hvad med er score. man har jo ingen ide om hvor mange point man har?
Hvordan afslutter man spillet?

virker lidt tamt, men i betragtning af at det er dit første forsøg
er jeg imponeret.

held og lykke med det.

mvh Søren

Fra : Anders Roy Christian~

Dato : 19-01-02 21:43

> Hvad med er score. man har jo ingen ide om hvor mange point man har?
> Hvordan afslutter man spillet?
DAMN!!! Jeg tror den ikke slutter fordi din browser er for gammel. Jeg vil lave en knap så man kan afslutte manuelt!
Jeg har også glemt at skrive i "hjælp" at man ser antal oste på "p" og tiden på "t"

> virker lidt tamt, men i betragtning af at det er dit første forsøg
> er jeg imponeret.
Tak!

Fra : scn

Dato : 19-01-02 21:54

"Anders Roy Christiansen" <anders.roy@christiansen.mail.dk> skrev i en meddelelse news:a2clo8$fbv$1@sunsite.dk...
> DAMN!!! Jeg tror den ikke slutter fordi din browser er for gammel. Jeg vil lave en knap så man kan afslutte manuelt!
> Jeg har også glemt at skrive i "hjælp" at man ser antal oste på "p" og tiden på "t"

Jeg bruger IE 5.0
Syntes da ikke den er så gammel :)

mvh Søren

Fra : Anders Roy Christian~

Dato : 19-01-02 21:55

Prøv igen nu! Bare tryk på knappen når du er færdig(Jeg tror kun det virker i IE 5.5+)
Brug "h" så kan du se hvordan du ser din score, og din tid!

Hilsen Anders(på tolv år)

Fra : Anders Roy Christian~

Dato : 19-01-02 22:35

Anders Roy Christiansen wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:
> Prøv igen nu! Bare tryk på knappen når du er færdig(Jeg tror kun det virker i IE 5.5+)
Jeg tænker på at den kun selv skifter i 5.5+ Så jeg har lavet en knap hvis den ikke selv
gør det.

Er der ingen andre der har en mening??(Kik i første indlæg for at se hvordan du ser
spilet)
Hvis du syntes det er meget grimt er det nok fordi jeg er tolv år!

Spil godt!

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 20-01-02 11:41

Hvis du prøver ovre i ris+ros gruppen kan du sikkert få flere svar.

Fra : Anders Roy Christian~

Dato : 20-01-02 16:55

> Hvis du prøver ovre i ris+ros gruppen kan du sikkert få flere svar.

Ok, det vil jeg gøre!

Men var der nogen der havde en ide til det med lyden?