Stellar backup
Fra : Sørensen

Dato : 19-01-02 17:53

kan ikke tage backup af Stellar regnskaber mere....billedet fryser, når jeg
vælger "lav sikkerhedskopi". Andre med det problem? Har mistanke til WIndows
XP, da det tilsyneladende virker på en ældre maskine med W98..?!
Sørensen

--
1400 mhx AMD, 512 mb ram, 30 GB HD, Windows XP home (da), IE+OE 6.0.

Fra : Per H

Dato : 20-01-02 14:20

On Sat, 19 Jan 2002 17:53:27 +0100, "Sørensen" <ps@vestnet.dk> skrev:

jeg tjekker lige op om jeg kan

> [...]
>vælger "lav sikkerhedskopi". Andre med det problem? Har mistanke til WIndows
>XP, da det tilsyneladende virker på en ældre maskine med W98..?!

/ PH-BYG v/Per Hansen

icq 8212837

Fra : Per H

Dato : 20-01-02 14:24

On Sat, 19 Jan 2002 17:53:27 +0100, "Sørensen" <ps@vestnet.dk> skrev:

>kan ikke tage backup af Stellar regnskaber mere....billedet fryser, når jeg
jeg har ingen problemer, jeg kører xp dk. men en langsom maskine

/ PH-BYG v/Per Hansen

icq 8212837

Fra : Martin Kiefer

Dato : 20-01-02 17:15

"Sørensen" <ps@vestnet.dk> wrote in message
> [...]
WIndows
> XP, da det tilsyneladende virker på en ældre maskine med W98..?!

Heller ingen problemer her. Men hvis du ikke kan få den til at tage en
back-up selv, kan du så ikke bare kopiere den mappe hvor selve regnskabet
ligger over i en anden mappe og på den måde lave en sikkerhedskopi?

Martin Kiefer
www.kiefer.dk

Fra : Per H

Dato : 20-01-02 18:38

On Sat, 19 Jan 2002 17:53:27 +0100, "Sørensen" <ps@vestnet.dk> skrev:

hvilke drev har du prøvet på?
har du før kunne på samme maskine?

> [...]
>vælger "lav sikkerhedskopi". Andre med det problem? Har mistanke til WIndows
>XP, da det tilsyneladende virker på en ældre maskine med W98..?!

/ PH-BYG v/Per Hansen

icq 8212837

Fra : Sørensen

Dato : 24-01-02 00:13

Jo, det har virket før. Der må være sket en fejl et sted, en beskadiget fil
el. lign.
Og tak for rådet - jo, jeg flytter hele mappen på min anden maskine og har
derved backup - omend lidt omstændeligt.!
P. Sørensen