Akvarieforhandlere i Aalborg?
Fra : Tine Krogh

Dato : 19-01-02 15:10

Jeg ville gerne vide, hvem du kan anbefale i Aalborg og omegn?
Selv er jeg ganske godt tilfreds med Calle og af og til Leguanen. Men de
er vist lidt dyre m.h.t. priser på fisk.??
Venlig hilsen Tine

Fra : Finn Jensen

Dato : 19-01-02 16:08

"Tine Krogh" <tine@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg ville gerne vide, hvem du kan anbefale i Aalborg og omegn?
> Selv er jeg ganske godt tilfreds med Calle og af og til Leguanen. Men de
> er vist lidt dyre m.h.t. priser på fisk.??

Hej,

Prøv Scarlaren i Korsgade.
Guruen over alle fiskeguruer

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Jan Boegh

Dato : 19-01-02 16:51

"Finn Jensen" <figowitz@worldonline.dk> wrote in message

> Prøv Scarlaren i Korsgade.
> Guruen over alle fiskeguruer

Bjarne er i hvert fald ikke en kedelig gennemsnitspusher
- men hold dog k..., hvor er der beskidt!
Ud over at handle med fisk, er han lidenskabelig samler af
akvariebøger, hvilket gør, at han kan finde svar på de
mest utrolige spørgsmål.
Hans største fejl er, at han ikke kan lide malawier

mvh
Jan

Fra : Esben Haabendal Soer~

Dato : 20-01-02 09:09

"Jan Boegh" <jan@boegh._X_net> writes:

> [...]
> akvariebøger, hvilket gør, at han kan finde svar på de
> mest utrolige spørgsmål.
> Hans største fejl er, at han ikke kan lide malawier

Ja, det er måske ikke verdens mest rene lokaler, men det kan jeg ikke
se det store problem i. Fiskene ser ihvertfald ikke ud til at lide
nød.

At han ikke kan lide malawier er ganske rart. Calle og Carstens er jo
begge ganske godt repræsenteret på disse områder i forhold til deres
samlede udvalg.

Andre gode fiskepushere er:

Carstens dyrehandel i Reberbansgade.

Akvariekælderen på Aalborgvej i Flauenskjold. Om man syntes det er
Aalborg omegn er så lidt op til en selv, men det er helt klart turen
værd, med mindre leder efter malawier.

/Esben
--
caffeine low .... brain halted

Fra : Steen Suder

Dato : 20-01-02 09:51

Jan Boegh wrote:

> "Finn Jensen" <figowitz@worldonline.dk> wrote in message

<KLIP>

> Hans største fejl er, at han ikke kan lide malawier

Fejl?

--
Steen Suder "We reject kings, presidents and voting.
http://www.suder.dk/ We believe in rough consensus and running

Fra : Jan Boegh

Dato : 20-01-02 13:01

"Steen Suder" <CAB@earthling.net> wrote in message

> Fejl?

Ja!

Fra : Esben Haabendal Soer~

Dato : 20-01-02 14:32

"Jan Boegh" <jan@boegh._X_net> writes:

> "Steen Suder" <CAB@earthling.net> wrote in message

> Ja!

Nu er Carstens dyrehandel jo kun en spytklat væk, så jeg kan ikke lige
se det store problem ;)

/Esben
--
caffeine low .... brain halted

Fra : Steen Suder

Dato : 20-01-02 19:47

Jan Boegh wrote:

> "Steen Suder" <CAB@earthling.net> wrote in message

> Ja!

Ikke for at ville mundhugges med dig, Jan men:

Nej.

Fra : Jan Boegh

Dato : 21-01-02 19:18