Links problemer i frames!
Fra : Kenneth Hansen

Dato : 19-01-02 15:15

Ja, det er nok et temmeligt dumt spørgsmål, men jeg kan altså
ikke få et link i en frame til at virke. Jeg har lavet en side
med 2 frames, hvor det er meningen at menuerne/links´ene skal
ligge i den øverste og åbnes i den nederste frame. Ligegyldigt
hvad jeg gør, kan jeg kun få den til at åbne i et nyt vindue, og
jeg aner ikke hvad jeg gør galt - men det er garanteret temmeligt
simpelt!

På forhånd tak, Kenneth - Newbee.....

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Casper C. Jensen

Dato : 19-01-02 16:16

"Kenneth Hansen" <kenneth_lh@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> hvad jeg gør, kan jeg kun få den til at åbne i et nyt vindue, og
> jeg aner ikke hvad jeg gør galt - men det er garanteret temmeligt

1. Frames er ikke godt at arbejde med i mine øjne. Jeg har før altid brugt
frames men skiftede over til SSI.
2 Du har sikkert ikke angivet at linket skal refere til din frame:

linket)">(Navnet på linket)</a></p>

Husk at fjerne alle ( ) . Håber det kunne hjælpe.

Venlig Hilsen
CCJ

Fra : Kenneth Hansen

Dato : 19-01-02 16:38

Casper C. Jensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
>
> Venlig Hilsen
> CCJ
>
> Det er nok mig som ikke fatter det helt.........

Hovedsiden hedder "test", den øverste frame hedder frame1, det er der linket
står. Den nederste hedder frame2 og her skulle det øverste link gerne åbne
nede!

M.v.h Kenneth - som åbenbart er noget langsom i det!!

Fra : Ostekongen

Dato : 19-01-02 17:32

Prøv dette:
<A HREF="dinFil.html" target="navnPåFrame">Selve link-teksten</A>

-Ostekongen

Fra : Kenneth Hansen

Dato : 19-01-02 17:38

Ostekongen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Prøv dette:
> <A HREF="dinFil.html" target="navnPåFrame">Selve link-teksten</A>

> [...]
Tak skal du have, men jeg opgiver fand.... snart, for det virker
stadig ikke, den åbner bare et nyt vindue!!!!!

Venlig hilsen
Kenneth

Fra : jopa

Dato : 19-01-02 18:15

"Kenneth Hansen" skrev bla..
> Tak skal du have, men jeg opgiver fand.... snart, for det virker
> stadig ikke, den åbner bare et nyt vindue!!!!!

Inden du opgiver så hold lige en pause, og check nedenstående, der er vældig
nyttig for nye brugere på Usenet.

jopa
www.jp-web.dk
www.webshop-jylland.dk Webhotel med butiksløsning.
www.6500.dk

Fra : Ostekongen

Dato : 19-01-02 19:35

Du kunne evt. prøve at lægge noget af koden herind...

Fra : Per Rasmussen

Dato : 20-01-02 02:00

Lige en tosset ide, på den side der hedder test, har du husket at
fjerne body tagsene fra den, for de skal ikke være der

Per Rasmussen