netværk mellem Win98 og WinMe
Fra : ottesen

Dato : 19-01-02 14:27

Hej!

Min kammi og jeg deler en ADSL netexpress forbindelse og vil gerne, nu hvor
det hardwaremæssige jo alligevel er til stede, lave et netværk mellem vores
2 computere. Han kører WinMe og kører "Wizarden" og kan efterfølgende "se"
mig inde i "network neighborhood". Men jeg som kører Win98 kan ikke få det
til at fungere. Jeg får blot en "unable to browse network......" når jeg
klikker på "entire network". Jeg har prøvet at køre den wizard-diskette som
man kan lave i WinMe, men det virker ikke. Please help!!!! Vi er efterhånden
desperate for at få det til at virke.

MVH
Ottesen

Fra : Brian Kristiansen

Dato : 19-01-02 16:39

"ottesen" <ottesen@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg får blot en "unable to browse network......" når jeg
> klikker på "entire network".

Kører du Zonealarm ?

Hvis du gør luk den ned og prøv igen !

Mvh
brian

Fra : ottesen

Dato : 19-01-02 17:17

"Brian Kristiansen" <brian@xxxxx.xx> wrote in message

> Kører du Zonealarm ?
>
> Hvis du gør luk den ned og prøv igen !

YES!!!! Nu virker det!!! 100000000000 gange tak.

Fra : Brian Kristiansen

Dato : 19-01-02 17:30

> YES!!!! Nu virker det!!! 100000000000 gange tak.

Hej

Det var så lidt (jeg har snart skrevet dette svar mage gange, så næste gang
kik i newsgruppen om andre har haft det samme problem som su har (så får du
svaret med det samme))

Ps. Gå ind i zonealarm og tryl på advanceret og tilføj dit netværksrange, så
er du fri for at skulle lukke zonealrm ned hver gang du skal bruge dit
netværk !

mvh
brian

Fra : Brian Kristiansen

Dato : 19-01-02 17:32

Ups, beklager de mange stave fejl (gik liiidt hurtigt med at svare)