god tandlæge til barn med tandlægeskræk
Fra : Henrik Paludan-Mørk

Dato : 19-01-02 00:21

Hej!
Jeg har en veninde med et barn, som er meget plaget af angst hos tandlægen.
Kan nogen anbefale en rigtig god tandlæge i nord-for-københan-city-området,
som er "god til børn" på den måde, at forgæves besøg bare er en del af
planen?
Og som er forstående overfor problemet - erfaringer modtages meget gerne!

Venlig hilsen,
Henrik

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 19-01-02 00:35

"Henrik Paludan-Mørk" <hpmoerk@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> planen?
> Og som er forstående overfor problemet - erfaringer modtages meget gerne!

Jeg har i dag aftalt med min tandlæge, at hun pløjer sine fagskrifter
igennem for nogle navne på nogle gode børnetandlæger, og sender mig nogle
kopier.

Send mig en mail, så skal jeg sende det til dig, når jeg modtager det - Det
er i samme område.

mvh
Bendt

Fra : Mark Schiller

Dato : 21-01-02 08:14

Sat, 19 Jan 2002 00:20:59 +0100, berigede "Henrik Paludan-Mørk"
<hpmoerk@worldonline.dk> dk.familie.barn med:

>Kan nogen anbefale en rigtig god tandlæge i nord-for-københan-city-området,

Well, det er mandag morgen, så tilgiv lige hvis det er mig der hænger
med bremsen ))

Hvor er det liiiiiiige, at "nord-for-københan-city-området" ligger for
tiden?

/Mark

--
Mark Schiller