Hjælp til valg af barnevogn!
Fra : Erik Steen Larsen

Dato : 15-01-02 23:30

Hej nyhedsgruppe!

Vi er et par der venter barn nummer to om et par måneder. Til den tid er
vores første barn blevet 19 måneder. Vi står og skal vælge barnevogn - gerne
een de begge kan være i (der skal være plads i bilen). Hvad har andre i
vores situation gjort?

Med venlig hilsen

Helle Gabrielsen & Erik Steen Larsen

Fra : HANNE MOOS

Dato : 19-01-02 21:20

Hej Helle & Erik
Jeg kiggede først på Tænks tests af barnevogne - og købte derefter en Odder
Milano - brugt. Den har jeg nu brugt i 2½ år. I første omgang med et
søskendesæde ovenpå når den mindste skulle ligge ned - og siden har de
siddet i hver sin ende. Vi har skiftet hjul et par gange, men bruger den
også hele tiden og til alting. Og den har altså været genial. Den kan nemt
klappes sammen og være i bilen.

Hej fra
Hanne