Grå?
Fra : Duuken

Dato : 19-01-02 00:06

a for at gøre det kort, jeg mangler farvekoden til den mørkegrå
farve!.... #XXXXXX

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Mickey

Dato : 19-01-02 01:11

Duuken <duuken@netscape.net> wrote in news:a2a9p7$a7q$1@sunsite.dk:

> a for at gøre det kort, jeg mangler farvekoden til den mørkegrå
> farve!.... #XXXXXX

#808080

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
http://susie.dk/apg - hvis du trænger til nyt password!

Fra : Allan Vebel

Dato : 19-01-02 02:18

"Duuken" <duuken@netscape.net> skrev

> a for at gøre det kort, jeg mangler farvekoden til den mørkegrå
> farve!.... #XXXXXX

En mørkegrå farve kan være mange ting, for eksempel #808080.

Prøv dette lille program, der kan hjælpe dig med at vælge farve:

www.vebel.dk/test/colorhelper.zip

--
Allan

Fra : Frans Jensen

Dato : 19-01-02 02:26

On Fri, 18 Jan 2002 23:06:15 +0000 (UTC), Duuken
<duuken@netscape.net> wrote:

>a for at gøre det kort, jeg mangler farvekoden til den mørkegrå
>farve!.... #XXXXXX

#999999

find farver her:

http://home10.inet.tele.dk/f_jensen/body.htm

--
Folk der ikke synes om at bruge Linux kan bare lade være
-

Fra : Allan Vebel

Dato : 19-01-02 03:08

"Frans Jensen" <nospam@tdcspace.dk> skrev

> http://home10.inet.tele.dk/f_jensen/body.htm

Du skriver at

Der er nogle ting, man skal huske at få med i body
alink="#009900" vlink="#ff0000">

Min opmærksom henledes på at alle disse attributer i dag er
erstattet af css.

Det er fint nok at du kommer med et svar, men disse koder er
ikke valid html mere.

Har du overvejet at ændre din side til det der bliver brugt i dagens
standard?

--
Allan