Angående "vil han noget"
Fra : Ida Krog

Dato : 19-01-01 14:34

Hej allesamen,

Jeg vil bare sige at jeg har fået brudt med min
kæreste, og har fundet en ny..

Jeg er hans første kærlighed, og jeg vil give ham
al den tid han behøver til at finde sig selv i
kærlighedens verden..

Jeg ville bare sige dette til jer, da jeg har haft
en indlæg her i gruppen, om hvad jeg skulle gøre med
Søren. Tak for jeres støtte..

Ida

Fra : Kirstine

Dato : 19-01-01 15:19

Hej Ida!

En lille hilsen med det bedste ønsker herfra

Kirstine

--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 19-01-01 18:31

"Ida Krog" skrev

Hej Ida

> Jeg vil bare sige at jeg har fået brudt med min
> kæreste, og har fundet en ny..

Tillykke. Pas på dig selv.

> Jeg er hans første kærlighed, og jeg vil give ham
> al den tid han behøver til at finde sig selv i
> kærlighedens verden..

Oplær ham godt.

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Ida Krog

Dato : 20-01-01 09:47

Hej Peder,

> Oplær ham godt.

Jeg skal prøve..
Ida

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 19-01-01 22:00

On Fri, 19 Jan 2001 14:34:08 +0100, "Ida Krog"
<idakrog@vip.cybercity.dk> wrote:
Hej Ida

>Hej allesamen,
>Jeg er hans første kærlighed, og jeg vil give ham
>al den tid han behøver til at finde sig selv i
>kærlighedens verden..
det lyder fornuftigt - nu har jeg godt nokikke læst den 9 indsigt ...

>Jeg ville bare sige dette til jer, da jeg har haft
>en indlæg her i gruppen, om hvad jeg skulle gøre med
>Søren. Tak for jeres støtte..
ja osm privat perosn kan jeg kun tilsutte mig den opfatelse aty verden
er blevet et bedre sted !!!
MvH
Bo

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 19-01-01 23:14

"Chokmah alias rabias the dog" skrev

Hej Bo

> nu har jeg godt nokikke læst den 9 indsigt ...

Det kan du komme til, sig lige fra i ICQ, hvis jeg ikke skal
tage den med, næste gang jeg er i Kbh.

Med venlig hilsen

Peder