VB Makro i Excel!
Fra : Sanne Hansen

Dato : 18-01-02 13:41

Hejsa!

Jeg arbejder på en Excel model baseret på en række Visual Basic makroer. På
et af fanebladene er der indsat et MS Word Objekt. Problemet består i at få
udskrevet dette objekt via en makro. Selvom Objektet er aktiveret, er det
den bagvedliggende Excel fane der udskrives, dog inklusiv den synlige del af
Word dokumentet. Det er dog ikke tilstrækkeligt eftersom Word dokumentet, er
større end den synlige del.

Er der en som har en løsning på dette?

--
Hilsen
Sanne Hansen

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 18-01-02 14:30

Sanne Hansen <sanne@doyouloveme.dk> skrev i artiklen
<3c4818ec$0$254$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>...
> [...]

af
> Word dokumentet. Det er dog ikke tilstrækkeligt eftersom Word dokumentet,

Kan du ikke gemme Word-dokumentet, og udskrive det direkte fra disken?

Fra : Sanne Hansen

Dato : 18-01-02 15:06

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> af
> er

> Kan du ikke gemme Word-dokumentet, og udskrive det direkte fra disken?

Hej Christian

Jo, men der er mange! Så jeg skal bruge en makro i excel som kan udskrive en
word object.

Hilsen
Sanne

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 18-01-02 22:07

"Sanne Hansen" <sanne@doyouloveme.dk> wrote in message
> Jo, men der er mange! Så jeg skal bruge en makro i excel som kan udskrive
en
> word object.

Jeg forstår ikke helt, hvad problemet er.

Du har til eksempel mulighed for at udskrive Word-dokumenter ved at
højreclicke i explorer. Kan du ikke bare køre en tilsvarende operation vha.
SHELL-kommandoen?

Du an evt. poste dt regneark i dk.binaer, så det bliver muligt at danne sig
et indtryk af, hvori problemet ligger mere nøjagtigt. Umiddelbart lyder det
nemlig ikke så vanvittigt svært.