MSIE 5.5 vil pludselig kun gemme billeder ~
Fra : Madsen

Dato : 17-01-02 22:46

Hej

Jeg har en PC med Windows 98 + MSIE 5.5

Indtil for et par dage siden kunne jeg på diverse websites højreklikke
på et billede og gemme det på harddisken i det format billedet nu
måtte ligge i. ( GIF, JPG eller BMP )

Men nu er der sket et eller andet. Selvom jeg kan se at det f.eks,
er en JPG der loades kan jeg kun gemme den som BMP

Er der nogen der har en løsning på dette mystiske problem ?

På forhånd tak

Mvh M Madsen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-01-02 22:55

Thu, 17 Jan 2002 22:45:56 +0100, skrev Madsen
<madsen@dontmailme.dk>:

>Men nu er der sket et eller andet. Selvom jeg kan se at det f.eks,
>er en JPG der loades kan jeg kun gemme den som BMP

Tøm Temporary Internet Files og genstart.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Madsen

Dato : 17-01-02 23:13

On Thu, 17 Jan 2002 22:54:52 +0100, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Tøm Temporary Internet Files og genstart.

Tusind tak, det var lige det der skulle til.

Jeg idiot havde opgraderet til MSIE 5.5 for nogle måneder siden,
men uden at ænder indstillinger for midlertidige filer, så den stod
til at måtte bruge hele mit C Drev. ( alle 10 GB ) Uha da, sikke en
masse filer jeg fik slettet da jeg bad den rydde op.

Endnu engang tak

Mvh Madsen