Det bedste af det bedste??? Hvorskal jeg l~
Fra : Mikael og Marie

Dato : 17-01-02 19:34

Jeg venter mit første barn til juni. Jeg bor på Bornholm som ikke ligefrem
er oversvømmet af forretninger med babyudstyr m.m. ( den første åbner vist i
den kommende uge!) Derfor er såvel udvalget som konkurrencen begrænset. Jeg
søger derfor efter det ultimative sted at handle. Hvor er de bedste priser
og den bedste kvalitet?
Desuden mangler jeg et tip om hvor jeg finder det absolut aller nuttedeste
og pyssenyssekære babytøj m.m.? Jeg tænker i Peter Rabbit (Beatrix Potter)
baner og fransk kvalitet à la hedengangne Jacadi... jeg har søgt på
internettet og bestilt mange kataloger, som jeg venter med længsel, men har
næsten opgivet at handle tøj over nettet, da udvalget synes meget begrænset.

Mamari

Fra : Helle Kert Molberg

Dato : 17-01-02 20:26

Hej

Prøv et fransk postordre firma, www.cyrillus.com

De har bare noget af de sejeste baby/børnetøj af rigtig god kvalitet - husk
at størrelserne er mini-minimale ! - Så bestil endelig i et par numre større
end normalt.

Mvh. Helle

Fra : Henriette Arup Veltz~

Dato : 17-01-02 20:57

Hej

Nu ved jeg ikke om der findes en Hennes&Mauritz med børnetøj på Bornholm ( i
Rønne ?), men der kan man fra tid til anden få Peter Rabbit tøj (Beatrix
Potter). De har vist købt nogle rettigheder (?) og jeg har selv købt noget
af det i H&M.
Ellers har de jo www.rowells.dk som er dres postordre/internetsalg. Men om
de sælger Peter Rabbit tøj derigennem ved jeg ikke.

Der er mange børnetøjsforretninger i Gentofte, og en del af dem (Bl.a. Kalle
Børnetøj på Jægersborg Allé) har noget af det du søger. Men om de har
internetsalg ved jeg ikke. Men mon ikke du ellers kunne ringe til nogle af
dem og høre om de kunne sende et katalog og så kunne du bestille poå den
måde ?

Bare et forslag

Held og lykke

Henriette

Fra : Henriette Arup Veltz~

Dato : 17-01-02 21:42

Hov glemte lige at give dig linket til at finde butikkerne
www.gentoftenettet.dk/grupper/fagbogen/B/boernetoej/boernetoej.htm

Henriette