opdater browser et windue - når andet vind~
Fra : otto

Dato : 17-01-02 08:50

hej
Jeg har en formular hvor man vælger forfattere fra en db.
hvis forfatteren ikke er i databasen - indtaster man en ny forfatter i et
seperat vindue.
Det fungerer fint -
problemet er at tilbage i det første vindue skal brugeren nu selv
'Opdatere' browser winduet
for at den ny indtastede forfatter vises i forlarens liste.

Er der en måde hvorpå browserwinduet automatisk kan opdateres ?

Se problemet på :

http://213.237.9.227/fhf-books/books_1/form.asp

hilsen Otto

Otto Leholt