HP Colorado Backup II 9.0
Fra : Søren Friis

Dato : 16-01-02 16:00

Hejsa!

Jeg har fået nallerne i en HP tapestreamer, men den software jeg har fået
med dur ikke med win2k. (v.7.0)

Er der nogen der ligger inde med v 9.0 ?
Den er (som sædvanlig) ikke til at hente på HP's hjemmeside.

Mvh Søren

Fra : Per Pedersen

Dato : 16-01-02 21:44

I Win2K er der et backup program som du kan bruge, det er meget lig HP's
og virker fint med dit HP drev, jeg havde selv samme problem.

Per

Fra : Søren Friis

Dato : 16-01-02 23:46

Det ved jeg godt, men der er stadig en masse funktioner jeg ikke kan...
Såsom "retension" og en del andet.

Jeg har dog fundet et program der hedder Backup MyPC og det virker glimrende
i 30 dage =)

/SF