blåligt vand?
Fra : Jakob Harming

Dato : 16-01-02 15:38

Hej

Da jeg kom hjem fra skole idag så vandet helt blåligt ud, det har været helt
klart de andre dage, men så lige i løbet af natten er det åbenbart blevet
blåligt. Hvorfor er det det?
Jeg har tilsat noget fertiliser til planterne den anden dag, der stod at det
var langsomt opløseligt. Kan det være det?

Mvh Jakob Harming

Fra : Jan Boegh

Dato : 16-01-02 19:09

"Jakob Harming" <harming@rrk.kollegienet.dk> wrote in message

> Jeg har tilsat noget fertiliser

Det er det, man på dansk kalder gødning.
Jeg har aldrig hørt om akvarievand, der på naturlig vis bliver blåt.
Hvad er det forr en gødning, du har tilsat?

vh
Jan

Fra : Jakob Harming

Dato : 16-01-02 20:16

hehe......
nogen gange tænker man sig heller ikke helt om!
Det er da selfølgelig den kalktablet der også blev tilsat!
Det giver jo den blålige farve

Jakob

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 16-01-02 19:16

Jakob Harming <harming@rrk.kollegienet.dk> skrev i en
> [...]
det
> var langsomt opløseligt. Kan det være det?

Sikkert, men det kan også være cowboybukserne, der har været nede at dyppe.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen