"Papegøjefisk"
Fra : Lene Vang

Dato : 16-01-02 00:07

Hej
Jeg er blevet tilbudt to "Papegøjefisk" men jeg har ikke hørt det navn før.
Jeg har ikke set dem men har fået afvide at de skulle være på størrelse med
en slørhale.

Hvis nogle af jer skulle vide hvad det er for nogle fisk som jeg snakker om,
så vil jeg meget gerne høre lidt om dem, inden jeg siger ja tak til at
skulle modtage dem.

Jeg er interesseret i at høre om hvor store de bliver
Hvor aggressive er de
o.s.v.

Venlig hilsen

Lene Vang

Fra : Martin Heller

Dato : 16-01-02 00:29

"Lene Vang" <lenevang@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skulle modtage dem.
>
> Jeg er interesseret i at høre om hvor store de bliver

Emnet har været oppe flere gange før her i gruppen, så du vil nok kunne
få besvaret de fleste af dine spørgsmål ved at kigge her

Som du vil se, er der delte meninger om hvorhvidt disse "fisk" overhovedet
burde holdes i et akvarium, men det er jo op til dig selv at bedømme - men
læs først diskussionerne fra tidligere igennem.