Muldvarper
Fra : Stationsforstanderen

Dato : 16-01-02 06:45

Hej
Jeg som så mange andre blevet invaderet af muldvarper i min have. Jeg har nu
i snart 3-4 måneder forsøgt at fange dem men fælder dog uden det store held.
Jeg er bekendt med at der findes mange metoder til at fjerne muldvarper, men
hvilke er afprøvet og virker. Her tænker jeg på hvidløg, kærnemælk, bilos
osv.

Er der nogen der har gode og udbytterie erfaringer, som de vil dele med os
andre hårdt ramte ?

Med venlig hilsen
Stationsforstanderen

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 15-01-02 22:09

> Er der nogen der har gode og udbytterie erfaringer, som de vil dele med os
> andre hårdt ramte ?

En kat er ganske glimrende. Her i huset hedder han (nå, ja næsten han)
Boris, og så snart jorden bevæger sig, så stiller han sig op og kigger. Ved
næste skud klarer han lige den smule muldvarp - desværre fortærer han den
ikke, så jeg må være "affaldsmand" på den del af arbejdet, men det er jo
også til at overkomme.

Mvh Maria

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 16-01-02 19:37

> Er der nogen der har gode og udbytterie erfaringer, som de vil dele med os
> andre hårdt ramte ?

HEJ
Du kan sagtens bruge fælder, men de skal sættes meget omhyggeligt, sørg for
at bunden er helt flad der hvor du har gravet op. Det er nok lettest mellem
to skud, grav lidt rigeligt væk, og genskab bunden hvor du sætter fælden,
sørg for at der er lukket lystæt over hullet, det kan sagtens lykkes. God
jagt.
M.v.h. Gunnar