Skærme
Fijala 3554
fladskaerm
Fra : Martin Richter

Dato : 15-01-02 17:45

Hej

Ups, kom til at sende mailen istedet for at paste ind (tastatursp..). Jeg
prøver igen.

Generalt syntes jeg der er relative få anmeldelser af skærme på nettet
(sammenlignet med andet hardware).

Jeg fandt følgende beskrivelse af Samsung 170T
http://www.pcstats.com/articleview.cfm?articleID=863

men ville gerne have et link til et anmeldelse af eller jeres kommentar til

ViewPanel VE170MB Black
Fujitsu, Siemens CTM7010

eller hvis i mener der findes et bedre alternativ fladskærm til omkring 8000
kr.

Martin

Fra : Martin Richter

Dato : 15-01-02 22:30

> [...]
> http://www.pcstats.com/articleview.cfm?articleID=863
>
> men ville gerne have et link til et anmeldelse af eller jeres kommentar

Ok, jeg fandt følgende link til Viewsonic men kan intet finde om den sidste
skærm, Fujitsu, Siemens CTM7010

http://www.pcworld.com/reviews/article/0,aid,59583,00.asp

Martin

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 16-01-02 00:08

Martin Richter wrote:

> [...]

Test af 13 fladskærme her:

http://www.tomshardware.com/display/02q1/020114/index.html

Men husk altid at læse mere end en test inden du køber.

Mvh

Bruno

Fra : Martin Richter

Dato : 16-01-02 11:06

<iddqd@worldonline.dk> wrote in message

> [...]
>
> http://www.tomshardware.com/display/02q1/020114/index.html
>
> Men husk altid at læse mere end en test inden du køber.

hmm, jeg plejer at læse toms 1 gang om dagen bare ikke lige i går. Tak for
linket. Men jeg mangler stadig anmeldelser af
ViewPanel VE170MB Black
Fujitsu, Siemens CTM7010

hvis der er nogen der kender en review...

Mvh
Martin

Fra : Ryan Rud Jensen

Dato : 17-01-02 20:55

Hejsa!

>linket. Men jeg mangler stadig anmeldelser af
>ViewPanel VE170MB Black

Jeg skal give dig et i starten af næste uge. Der får jeg nemlig min.
Jeg har set 15" udgaven, og den er meget flot. Selve billedet har jeg
ikke set, men folk siger det er god Viewsonic kvalitet.

Jeg har læst et par reviews af den og VE150m(b), og dem fandt jeg ved
at søge på ve170m og ve150m, på altavista og google!

Men som sagt i startet af næste uge!
--
Med Venlig Hilsen
Ryan Rud Jensen

Fra : Ryan Rud Jensen

Dato : 21-01-02 21:05

Hejsa !

On Thu, 17 Jan 2002 20:54:51 +0100, Ryan Rud Jensen <styw@jyde.dk>
wrote:

> [...]
>
>Jeg har læst et par reviews af den og VE150m(b), og dem fandt jeg ved
>at søge på ve170m og ve150m, på altavista og google!

Desværre er jeg kommet til at love noget jeg ikke kan holde. Min
leverandør kan ikke levere før 8. februar. Desværre.

Jeg kigger derfor på lidt andre skærm, mens jeg overvejer om jeg skal
vente, eller invistere i en anden.
--
Med Venlig Hilsen
Ryan Rud Jensen