knallert modifikation hjælp!
Fra : Anders Christensen

Dato : 15-01-02 09:50

jeg har købt en yamaha spaceinovation.. og har siden da haft en del problemmer
med den. Så har jeg fået et tilbud om at købe aprilla sonic motor... og så
ville jeg høre om der var nogen eksperter som har prøvet det, eller bare nogen
som ved om der er noget jeg er nødt til at skifte på knallerten/ den nye motor
før at de kan virke sammen?

Har meget brug for hjælp.

Anders

Fra : Kasper Hauge

Dato : 15-01-02 10:02

jeg kender en der overførte en jog motor på hans sonic, men jeg ved ikke om
sonic-motoren passer på jog spaceén!

Fra : Titan K. Møller

Dato : 20-01-02 00:17

> [...]
nogen
> som ved om der er noget jeg er nødt til at skifte på knallerten/ den nye

Det kan sagtens lade sig gøre. Det er samme motor (Mineralli) =)

--
Venlig Hilsen
Titan K. Møller

Besøg Titan's Kælder !!!