0,0-diethyl-0-(3,5,6-trichloro-2-pyridyl)-~
Fra : AHS - Højlund Consul~

Dato : 15-01-02 00:10

Hej
Skulle der være nogen som kender til toksicitetsundersøgelser af
0,0-diethyl-0-(3,5,6-trichloro-2-pyridyl)-phosphorothioat (chlorpyrifos),
gerne relativt nye. Der må gerne indgå in vivo undersøgelser.

Er også interesseret i lignende data for metabolitten
3,5,6-trichloro-2-pyridinol (TCP).

Mail mig gerne direkte!

mvh Andreas H.

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 15-01-02 12:23

Du kan jo prøve ToxLine
http://toxnet.nlm.nih.gov/cgi-bin/sis/htmlgen?TOXLINE

--
Mvh. Morten http://miljokemi.dk
Miljøtemaer: http://tema.miljokemi.dk

Fra : AHS - Højlund Consul~

Dato : 17-01-02 10:33

Uuuuppsssss
Jeg glemte lige en væsentlig ting. Det skulle helst være danske subsidiært
europæiske undersøgelser, da der ligger en del "vurdering" i de udenlandske
undersøgelser jeg har set (bl.a. amerikanske).
Derfor er etik, samfundsholdning, politik efter min mening også en del heraf
(grundet mangel på konklusive undersøgelser - så vidt jeg kan se).

mvh Ivan