Noget i log
Fra : Carsten Lund Anderse~

Dato : 14-01-02 22:33

Er der nogen som efter ugers brug af Tiny Personal Firewall har checket
deres Firewall Log under Status Window, Logs?

Viser den noget i log'en?

PS: ZA ville vise flere såkaldte alarmer.

Mvh
Carsten

Fra : Mogens Meier Christe~

Dato : 15-01-02 14:10

"Carsten Lund Andersen" <carstenandersen@mail.dk> wrote in message
> Er der nogen som efter ugers brug af Tiny Personal Firewall har checket
> deres Firewall Log under Status Window, Logs?
>
> Viser den noget i log'en?
>
> PS: ZA ville vise flere såkaldte alarmer.

Det du spørger om er "Kan Tiny det samme?", korrekt?

Og ja, den kan det faktisk bedre, for du kan selv bestemme hvad du vil have
i loggen og popup-boxe på!

--
Mvh. Mogens
www.momech.dk

Fra : Carsten Lund Anderse~

Dato : 15-01-02 17:07

"Mogens Meier Christensen" <mmc@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Det du spørger om er "Kan Tiny det samme?", korrekt?

Ja, fordi der er ikke så meget som 1 alarm i log, og gør det samme sig
gældende for jer andre, der bruger Tiny?

Mvh
Carsten

Fra : Michael Knudsen

Dato : 15-01-02 22:51

Hej Carsten

> Ja, fordi der er ikke så meget som 1 alarm i log, og gør det samme sig
> gældende for jer andre, der bruger Tiny?

Suspekt. Nu har du vel husket at 'slå den til' og lave regler, ikke? =)
Jeg synes, at jeg kan huske, at man kunne slå den fra, og det var ikke
specielt synligt. Har du prøvet at oprette en regel og så provokere
denne til at trigger?

Mvh. Michael
--
Rumour is information distilled so finely that it can filter through
anything.

Fra : Carsten Lund Anderse~

Dato : 16-01-02 00:11

"Michael Knudsen" <mk267673@but.auc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg synes, at jeg kan huske, at man kunne slå den fra, og det var ikke
> specielt synligt. Har du prøvet at oprette en regel og så provokere

Er slået til. Ask me first hedder det. & Ask for action when no rule is
found. Der er så indsat forskellige adresser jeg synes den ikke skal spørge
om.
Trigger?

Mvh
Carsten

Fra : Michael Knudsen

Dato : 16-01-02 00:52

Hej Carsten

> [...]
> found. Der er så indsat forskellige adresser jeg synes den ikke skal spørge

Reagere om du vil. Jeg kan ikke lige et dansk ord for det.

Mvh. Michael

Fra : Carsten Lund Anderse~

Dato : 16-01-02 11:03

> Hej Carsten

> Reagere om du vil. Jeg kan ikke lige et dansk ord for det.

Den reagerer hver gang jeg ikke har skrevet en regel for en IP. Det er
tilsyneladende kun de gange, jeg trykker på links og adresser jeg skriver.
En firewall forventer man stopper noget, der sendes udefra, uden jeg har
bedt om det. Men er opsætningen rigtig, sådan der kommer noget i log?

Mvh
Carsten